Cum pot centrele de contact sa scada costurile operationale anuale cu 50%

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum pot centrele de contact sa scada costurile operationale anuale cu 50% Cum pot centrele de contact sa scada costurile operationale anuale cu 50%
de Manager.ro la 26 Mar. 2013
Urmareste-ne pe Google News
centrecontactcosturisoftwareinteractive intelligencecontrol

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, estimeaza ca centrele de contact care utilizeaza o platforma de solutii software all-in-one pot reduce costurile operationale anuale per agent cu 50%, in comparatie cu centrele care utilizeaza un sistem de solutii multi-point, oferit de diversi furnizori. In plus, 65% dintre companiile private gasesc platformele software all-in-one ca fiind mai atractive decat solutiile multi-point, in ceea ce priveste reducerea costurilor si rapiditatea implementarii.

“Unul dintre criteriile principale de care majoritatea companiilor tin cont atunci cand decid sa investeasca in solutii IT pentru centrele lor de contact este bugetul si capacitatea de modernizare rapida, la costuri accesibile. Din ce in ce mai multe companii incep sa se convinga de beneficiile utilizarii platformelor software all-in-one, in ceea ce priveste reducerea costurilor pe termen mediu si lung, in comparatie cu utilizarea solutiilor multi-point, de la diversi furnizori”, a spus Marcin Grygielski (foto), Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

Centrele de contact care utilizeaza platforme de solutii software all-in-one inregistreaza un cost operational anual per agent cu 50% mai mic decat centrele cu platforme multi-point, datorita randamentului mai rapid si mai bun. Astfel, un centru de contact ce utilizeaza o platforma all-in-one, cu 100 de locuri si costuri operationale anuale de 1.000 de euro per agent, inregistreaza economii anuale de circa 1 milion de euro, comparativ cu centrele de contact care folosesc solutii software multi-point.

“Cu timpul, prin scaderea constanta a costurilor operationale, economiile anuale se aduna. Aceasta reprezinta o diferenta majora pe care managerii ar trebui sa o ia in considerare inainte de a lua decizii in privinta platformelor tehnologice de baza”, a adaugat Marcin Grygielski.

Costurile majore ce trebuie luate in calcul atunci cand se decide sa se investeasca in solutii IT sunt legate de selectarea furnizorului, de contractarea noilor tehnologii, de instalarea si integrarea sistemului, de administrarea acestuia, precum si de costurile operationale si cele de intretinere si modernizare.

“Companiile care aleg o platforma software all-in-one acorda o atentie sporita pentru a avea o idee clara referitoare la cum ar arata din punct de vedere legal viitoarea relatie cu furnizorul unic, astfel incat, in unele cazuri, costul pentru contractarea noii tehnologii poate fi mai mare decat in cazul alegerii solutiei multi-point. O astfel de relatie cu furnizorul indica o abordare rationala si orientata catre afaceri a companiilor”, a explicat Marcin Grygielski.

Selectarea furnizorului, instalarea si integrarea, cele mai ridicate costuri atunci cand se investeste in solutii IT

Cele mai mari costuri intampinate in alegerea unei noi solutii IT sunt legate de selectarea furnizorului si de instalarea si integrarea noii tehnologii, acestea reprezentand mai mult de 50% din totalul bugetului de investitii al companiei. Restul bugetului este destinat administrarii, intretinerii si modernizarii noului sistem.

“Indiferent ca firma cauta o solutie multi-point sau o platforma all-in-one, costul de selectie a furnizorului este similar in ambele cazuri. Diferenta majora este reprezentata de costurile initiale de instalare si integrare a solutiilor all-in-one, ce pot fi cu cel putin 15% mai mici decat in cazul solutiilor multi-point”, a spus Marcin Grygielski.

De asemenea, managerii trebuie sa ia in considerare faptul ca problemele de instalare si integrare sunt minime atunci cand platformelor all-in-one li se adauga module suplimentare, datorita faptului ca noile module au fost concepute pentru “a se fixa” cu usurinta pe sistemul de baza. In cazul centrelor multi-point, fiecare tehnologie suplimentara poate reprezenta o integrare separata si costisitoare.

Interactive Intelligence, unul dintre principalii furnizori la nivel international de solutii software pentru centre de contact si nou intrat pe piata locala, a dezvoltat o platforma software all-in-one – Customer Interaction Center™ (CIC) – care integreaza o serie de functionalitati specifice menite sa gestioneze cat mai eficient orice tip de interactiune cu clientii finali, de la apeluri voce, E-mail sau chat la solicitari primite prin intermediul social media sau al aplicatiilor mobile. In plus fata de aceste functionalitati, cu impact direct asupra calitatii serviciilor furnizate de catre clienti, solutia Interactive Intelligence prezinta si functionalitati specifice pentru gestionarea, controlul si raportatea activitatilor din cadrul centrelor de contact, necesare imbunatatirii proceselor operationale din cadrul acestora.

Ultimele NOUTATI

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie...

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x