Facebook estimeaza un profit de doua miliarde de dolari in 2011
facebookprofitreclamacompaniereduceri
Reteaua de socializare Facebook estimeaza pentru acest an un profit de doua miliarde de dolari inaintea platii dobanzilor, taxelor, deprecierii si amortizarii.
Goldman Sachs si fondul rus de investitii Digital Sky Technologies au investit in Facebook la un pret/actiune care evalua compania lui Mark Zuckerberg la 50 miliarde de dolari. Unele voci spun insa ca Facebook ar valora peste 100 miliarde de dolari, potrivit
Wall Street Journal.
In acest an, veniturile din reclama ale Facebook vor atinge suma de 4,05 miliarde de dolari, comparativ cu cele 1,86 miliarde dolari in 2010. In Statele Unite, Facebook scrie istoria. 31% dintre reclamele online din T1 au fost prezente pe paginile Facebook, dublu fata de aceeasi perioada a anului 2010.
Cei care doresc sa vanda pe Facebook diverse produse, cum ar fi jocuri sau filme, sunt sfatuiti sa utilizeze propriul sistem de plati al companiei, denumit Credits, care presupune un comision la tranzactionare de 30%.
Facebook a lansat in Statele Unite si un serviciu de reduceri asemanator gigantului Groupon.