Flanco trece de la Black Friday la Black Week
flancoblack fridayblack weekitpromotii electrocasnicereduceri electrocasnice
Dupa succesul Black Friday din noiembrie 2011, Flanco lanseaza acum campania Black Week, pentru care anunta reduceri de pana la 50% pentru peste 2.000 de produse.
Black Week se va desfasura intre 22 si 27 martie 2012, in toata reteaua de magazine Flanco. Mai mult, toate produsele disponibile in reteaua Flanco, si care nu fac obiectul reducerilor Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse intre 3 si 10%.
Initiativa organizarii Black Week vine pe fondul succesului inregistrat de Black Friday, in luna noiembrie a anului trecut.
Flanco estimeaza vanzari mai mari decat in Black Friday, intrucat Black Week este o campanie inedita de marketing, prima initiativa de acest fel pe piata romaneasca, avand ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de pret, in vederea stimularii apetitului de consum al clientilor, intr-o perioada care nu este in mod traditional varf de sezon in electroretail, dar care vine in intampinarea nevoilor de achizitii dinaintea Sarbatorilor de Pasti.
Flanco estimeaza ca Black Week va tripla incasarile unei saptamani obisnuite, valoarea vanzarilor inregistrate in perioada 22-27 martie urmand a se ridica la 35 milioane de lei.
De asemenea, Flanco estimeaza ca, in perioada promotiei, traficul in magazine se va ridica la 450.000 de vizitatori.
Potrivit datelor Flanco, intr-o luna obisnuita din an, aproximativ 20% dintre produsele comercializate se afla in promotie, fenomen care s-a amplificat in contextul economic dificil al ultimilor ani.
In ceea ce priveste categoriile de produse care vor inregistra cele mai bune vanzari in cadrul Black Week, Flanco estimeaza ca vedete vor fi televizoarele LCD, notebook-urile, tabletele, masinile de spalat, combinele frigorifice, aparatele foto si aspiratoarele.