Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google nu va mai afisa numele autorilor in rezultatele de cautare referitoare la articolele de presa


Google nu va mai afisa numele autorilor in rezultatele de cautare referitoare la articolele de presa
de la 29 Aug. 2014
Google nu va mai afisa numele autorilor in rezultatele de cautare referitoare la articolele de presa
Tags: authorshipgoogle+utilizatoriautoriarticolejurnalism

Google a decis sa nu mai afiseze numele autorilor in rezultatele cautarilor referitoare la articolele de presa - spre nemultumirea jurnalistilor si scriitorilor.

Decizia de a anula Authorship, un mijloc de identificare a autorilor de articole din cautarile Google, a fost anuntata joi de John Mueller de la Google.
 
Se pare ca informatia furnizata de Authorship nu este atat de importanta pentru utilizatorii care cauta anumite materiale de presa pe internet.
 
Mueller a precizat ca prezenta Authorship nu a dus la cresterea traficului pentru articolele respective si eliminarea functiei nu va determina o scadere.
 
Google a implementat Authorship in perioada de pionierat a retelei de socializare Google+. 
 
Scopul Authorship a fost acela de a-i determina pe utilizatori sa ii urmareasca pe autorii respectivi in cadrul Google+, daca articolele acestora sunt interesante.
 
In situatia in care utilizatorii au abandonat Google+, strategia nu mai are sens si nu face altceva decat sa distraga atentia de la rezultatele cu adevarat relevante, spune Mueller. 




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016