Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Interactive Intelligence, desemnata compania anului in America de Nord pe segmentul solutiilor pentru centre de contact


Interactive Intelligence, desemnata compania anului in America de Nord pe segmentul solutiilor pentru centre de contact
de la 26 Sep. 2012
Interactive Intelligence, desemnata compania anului in America de Nord pe segmentul solutiilor pentru centre de contact
Tags: interactive intelligenceconsultantacompaniisolutiicomunicatiibusiness

Pentru al treilea an consecutiv, compania de consultanta Frost & Sullivan, a acordat premiul Company of the Year, Contact Center Systems North America, 2012 furnizorului global de solutii integrate pentru comunicatii de business, Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), intrat recent si pe piata romaneasca.


Premiul Contact Center este acordat de catre compania de consultanta in urma unei analize obiective, care cuprinde urmatorii indicatori: (1) Strategia de dezvoltare; (2) Implementarea strategiei de dezvoltare; (3) Gradul de inovatie al produselor si tehnologiilor; (4) Valoarea adaugata oferita clientilor; si (5) Nivelul de penetrare al pietei. Fiecare criteriu este evaluat in mod egal si notat pe o scara de la 1 la 10.

Interactive Intelligence s-a clasat pe primul loc la evaluarea finala, inregistrand un scor mediu total de 8,8 puncte, comparativ cu urmatorii doi furnizori clasati*, care au inregistrat un scor mediu de 8,4 puncte si respectiv 7,6 puncte. Interactive Intelligence a primit cel mai mare calificativ dintre toti furnizorii analizati, de 9 puncte, la categoria valoare adaugata oferita clientilor.

"In timp ce unii furnizori de solutii pentru centre de contact au cautat sa fie cat mai vizionari in dezvoltarea produselor, Interactive Intelligence a adoptat o strategie consistenta, stabila si bine gandita, care a rezonat cu cerintele clientilor, fapt care a permis companiei sa dezvolte un portofoliu mare de clienti loiali", a declarat Nancy Jamison, analist principal Frost & Sullivan.

Interactive Intelligence a primit calificativul maxim de 10 puncte pentru calitatea strategiei de dezvoltare.

"Unul dintre semnele distinctive ale strategiei de crestere adoptata de Interactive Intelligence a fost consistenta. Compania a inregistrat cresteri pe toate segmentele de piata pe care activeaza, insa este important de precizat evolutia inregistrata pe trei dintre acestea, unde majoritatea furnizorilor de top au intampinat dificultati, si anume pe segmentele inbound, outbound si IVR (interactive voice response)", a adaugat Jamison.

De asemenea, raportul Frost & Sullivan precizeaza si succesul inregistrat de Interactive Intelligence pe segmentul cloud, pentru serviciile communications-as-a-service (CaaS), ca parte componenta cheie a strategiei de dezvoltare.

"Interactive Intelligence a preluat de asemenea pozitia de lider pe segmentul cloud, prin serviciile CaaS. Principalii competitori ai Interactive Intelligence pe acest segment fie vand propriile aplicatii catre furnizori agreati, fie nu au facut un anunt public referitor la intrarea pe aceasta piata. In multe aspecte, Interactive Intelligence a inregistrat acelasi avans spectaculos pe piata de profil prin serviciile CaaS, precum cel consemnat in urma cu doua decenii, cand a prezentat sistemul de distributie a apelurilor prin intermediul PC-urilor, fara a mai fi necesare echipamentele hardware", a explicat Jamison. In concluzie, Frost & Sullivan recunoaste nivelul inalt de performanta al Interactive Intelligence pentru inovatiile constante pe care compania le realizeaza in domeniul solutiilor software pentru centre de contact.

"Dezvoltarea de produse inovative, care sa atraga atentia consumatorilor, a fost trasatura emblematica a Interactive Intelligence inca de la infiintare, in 1994. Compania si-a stabilit o traiectorie pe care companiile concurente au urmat-o, iar prin acest lucru Interactive Intelligence a inregistrat un succes de piata considerabil", a incheiat Jamison.

Pentru a vizualiza intreg raportul Frost & Sullivan care anunta nominalizarea Interactive Intelligence ca si Compania Anului in America de Nord, in domeniul solutiilor pentru centre de contact vizitati http://www.inin.com/resources/ProductLiterature/Frost-and-Sullivan-Award.pdf.

*Pentru a ramane impartiala si pentru a proteja interesele furnizorilor analizati, Frost & Sullivan nu dezvaluie numele companiilor finaliste.

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) este un furnizor global de solutii pentru contact center, solutii integrate pentru comunicatii de business si solutii software si servicii pentru automatizarea proceselor de business. Solutiile integrate de comunicare ale companiei, care pot fi implementate atat la locatie, cat si in cloud, sunt ideale pentru industrii precum serviciile financiare, asigurari, centre in regim de outsourcing, recuperare creante sau utilitati. Interactive Intelligence a fost fondata in 1994 si in prezent are peste 4.500 de clienti la nivel international. Compania are peste 1.000 de angajati, iar sediul central se afla in Indianapolis, Indiana, Statele Unite. In plus, compania are birouri in America Latina, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016