Peste jumatate dintre consumatorii europeni detin doua sau mai multe dispozitive conectate la internet
dispozitiveinternetfacebookmarea britanieinternettehnologie
Aproape trei sferturi din adultii europeni au acces permanent la internet si peste jumatate detin doua sau mai multe dispozitive mobile, releva un studiu Forrester, care a analizat relatia dintre consumatori si tehnologie la nivelul "batranului continent".
"Consumatorii din Europa sunt mult mai conectati la internet decat in trecut", a declarat directorul de cercetare din cadrul Forrester, Reineke Reitsma. "Companiile care vor sa interactioneze cu acesti noi clienti conectati tot timpul la internet trebuie sa tina seama de diferentele dintre tarile europene".
Consumatorii britanici sunt cei mai conectati din Europa - 83% dintre ei acceseaza in mod frecvent spatiul virtual. Adultii britanici care stau pe internet detin un dispozitiv precum laptopul (64%), smartphone-ul (52%) sau tableta (12%).
Consumatorii francezi se situeaza in spatele englezilor, in privinta adoptarii tehnologiei; ei detin fie un laptop (56%), fie un smartphone (42%) sau o tableta (7%).
Consumatorii nu stau pe internet doar de acasa. In timp ce 64% dintre europeni acceseaza internetul din sufragerie, 44% din dormitor si 31% din bucatarie, 22% prefera aerul liber; de asemenea, 14% dintre utilizatori acceseaza internetul din masina.
Twitter este cea mai nepopulara retea sociala din Germania si Franta. Doar 5% dintre germani si 7% dintre francezi acceseaza Twitter, fata de 18% in Marea Britanie.
Facebook reprezinta un cuvant de ordine in Europa; in medie, 58% dintre adultii europeni au un cont pe Facebook.
Studiul se bazeaza pe analiza raspunsurilor a 22.000 subiecti din Marea Britanie, Franta, Germania, Italia si Spania.