Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce a invatat marketingul de la Steve Jobs


Ce a invatat marketingul de la Steve Jobs
de la 07 Oct. 2011
Ce a invatat marketingul de la Steve Jobs
Tags: applesteve jobsmarketingstrategii

Unii sustin ca zilele acestea se vorbeste prea mult despre Apple si Steve Jobs. Sunt cei care cred ca moartea este si ea o forma de publicitate. Sau poate cei care se tem ca nu vor lasa nimic in urma, asa cum a facut "parintele" iPod-ului, iPhone-ului si iPad-ului.

Dar mostenirea fondatorului Apple nu se rezuma la citate ispirationale, gadgeturi surprinzatoare ori un brand fara seaman. Numele sau va fi legat pe veci de un alt mod de a face marketing, un mod la fel de inedit ca si produsele pe care le-a creat.
Din acest punct de vedere, am putea spune ca nu doar Jobs a profitat de pe urma marketingului – care, de altfel, a facut lumea sa se aseze la cozi – ci marketingul a avut si el de castigat de pe urma lui Jobs. Iar primul beneficiu este concentrat in afirmatia: "Nu clientul are dreptate, eu am."
Steve Jobs a fost suficient de curajos si inspirat pentru a aborda lucrurile in mod diferit. A preferat mai degraba necunoscutul decat cunoscutul, atipicul decat tipicul, propriul fler decat asteptarile maselor. El nu si-a intrebat mieros publicul ce isi doreste, ci l-a pus in fata faptului implinit, ori mai bine zis, a gadgetului implinit. A materializat vise chiar inainte ca oamenii sa le viseze, a creat dorinte fara ca lumea sa si le doreasca, a vazut si a livrat franturi de viitor... (Cititi continuarea articolului pe Marketingportal.ro)



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016