Studiu: Managerii romani nu stiu sa conduca eficient o companie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu: Managerii romani nu stiu sa conduca eficient o companie Studiu: Managerii romani nu stiu sa conduca eficient o companie
de Manager.ro la 28 Sep. 2012
Urmareste-ne pe Google News
studiumanagericompaniicultura defensivaleadershipmultinationale

Cercetarea Nationala despre Cultura Organizatiilor, intocmita de catre Human Synergistics Romania, arata ca stilul de leadership al managementului companiilor din Romania genereaza o CULTURA DEFENSIVA, care intimideaza initiativa, creativitatea si orientarea spre colaborare si, mai grav, spre clienti. Studiul, in cadrul caruia au fost interogate 150 de companii si peste 1.500 de angajati, indica, in procentaj de peste 90%, o cultura competitiva, care incurajeaza doar castigul personal si imaginea superioritatii. Sa nu uitam cati manageri din Romania isi sculpteaza un cult al personalitatii!

Ron Kaufman, autoritatea globala in Servicii Superioare, spune ca avansul serviciilor este posibil acolo unde se sustine crearea de VALOARE pentru ceilalti.

"Vanzarile in crestere, profiturile mari sau recunoasterea personala nu sunt scopuri rusinoase sau blamabile. Insa perspectiva modului prin care pot fi obtinute trebuie sa fie schimbata. De asemenea, trebuie schimbata perceptia ca a servi, clienti sau colegi, este umilitor. A crea valoare, a asigura servicii superioare care surprind reprezinta un diferentiator puternic pe piata si un motor pentru crestere si dezvoltare. Daca vrei mai mult, trebuie sa oferi mai mult!", a declarat Ron Kaufman.

"Una din greselile de abordare cele mai frecvente este crearea departamentelor de customer service, izolate ca functiune de restul organizatiei, drept interfata care trebuie sa incaseze furia clientilor. Serviciile superioare trebuie insa construite prin implicarea si colaborarea intregii organizatii si prin sustinerea obligatorie si permanenta a top managementului, ca initiator si garant al dezvoltarii culturii serviciilor. Iar aceasta cultura trebuie sa educe, sa antreneze angajatii si sa le ofere mandatul si libertatea de a oferi servicii superioare, cu creativitate, mai ales in situatiile care nu sunt in manual, cu clientul in fata", a completat Kaufman.


Studiul Human Synergistics subliniaza ca rezultate ale acestei culturi defensive, deloc incurajatoare, comportamentul conventional (80%), subordonat (75%), de opozitie (85%) si competitiv (90%). In general, arata cercetarea H. S., acestea sunt incompatibile cu calitatea serviciilor pentru ca ele sunt orientate catre respectarea regulilor, inainte de rezolvarea problemelor, catre lipsa de asumare a propriilor decizii in favoarea respectarii cu sfintenie a "ordinelor" date de sefi, catre lupta impotriva colegilor din echipa sau din alte echipe pentru afirmare personala. Tot acest comportament dauneaza succesului colectiv si servirii clientilor, care au aproape intotdeauna dreptate, dupa cum ne-au invatat manualele de buna purtare in vanzari de produse si servicii.

Cercetarea a interogat manageri si angajati din companii private (45%), listate la bursa (41%), precum si din afaceri de familie si institutii publice, companii multinationale (68%) si romanesti (32%), de la organizatii mici, care au sub 100 de angajati, pana la companii mari, cu peste 5.000 de angajati.

Ron Kaufman va sustine in data de 31 octombrie un eveniment la Bucuresti, "Service Leadership Workshop - Inoveaza, diferentiaza-te si dezvolta organizatia prin Servicii Superioare!". Kaufman se afla pentru prima oara in tara noastra si este expert in transformarea companiilor prin asa numitele Servicii Superioare, un mod avansat de a interactiona cu clientii, de a-i castiga de partea ta si de a-i fideliza. Kaufman consiliaza de peste 20 de ani companii precum Federal Express, Citibank, IBM, Microsoft si Toyota.

Human Synergistics este lider global in conceperea si publicarea de instrumente pentru dezvoltare organizationala, de la analize individuale, de leadership si de management pana la studii ample de cultura organizationala. H. S. este prezenta la nivel local de noua ani si are un portofoliu de clienti format din peste 400 de companii. Peste 150.000 de angajati din Romania au avut contact cu cel putin unul din instrumentele Human Synergistics.

Ultimele NOUTATI

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?
Life Style

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?

today24 Apr. 2024
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret

today24 Apr. 2024
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x