Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 lectii de marketing


3 lectii de marketing
de la 03 Apr. 2013
3 lectii de marketing
Tags: lectii de marketingistoricul unei companiistrategie de marketing

Istoricul companiei tale trebuie sa fie intotdeauna despre oamenii care folosesc produsele sau serviciile pe care tu le comercializezi si nu despre brandul tau.

Cu alte cuvinte, clientul tau trebuie sa fie eroul acestei povesti, in nici un caz tu! Iata cateva sfaturi care te vor ajuta:
 
1. Angajeaza un jurnalist expert
 
Cea mai mai greseala pe care o fac numeroase companii este aceea ca nu inteleg ce tip de continut trebuie publicat pentru a-si crea o imagine buna si, in mod special, ce isi doresc oamenii sa citeasca despre respectivul brand. Intr-o lume in care orice persoana poate publice pe orice platforma isi doreste, tot ceea ce ii trece prin cap, informatiile postate de companii nu sunt un lucru de lasat deoparte. Acestea sunt prioritare. 
 
Din acest motiv, multe branduri aleg sa publice zilnic continut cu angajament pe termen lung si nu mizeaza pe o campanie scurta. Pentru a obtine succes cu aceste strategii, este indicat sa angajezi experti in compunicare, persoane calificate in arta de a reda povesti interesante oamenilor, care pot spune multe in putine cuvinte.
 
2. Spune-ti povestea
 
O alta strategie pentru continutul de marketing al afacerii tale se refera la modul in care iti spui povestea. Istoricul tau nu trebuie sa fie despre tine, ci despre ceea ce faci tu pentru ceilalti. De exemplu, Google in sine este o companie de tehnologie, insa atunci cand vorbeste despre propriul brand, nu povesteste despre algoritmi sau sisteme de operare, ci despre modul in care tehnologia sa ii conecteaza pe oameni si le imbogateste vietile. De asemenea, sloganul Nike "Find Your Greatness/ Gaseste-ti maretia" nu vorbeste despre pantofi sau articole sportive, ci ii inspira pe oameni sa se redescopere prin sport.
 
La fel si compania ta isi poate identifica marea poveste: Ce efect au produsele sau serviciile tale? Cum pot acestea sa ii ajute pe oameni? Ii ajuta sa treaca de necazuri? Le usureaza durerea? Povestea ta trebuie sa fie mai mult despre oamenii pe care ii servesti si mai putin despre produsele tale in sine. Cu alte cuvinte, imbraca-ti mai degraba clientul in erou, decat pe tine sau compania ta.
 
3. Cultiva implicarea comunitatii
 
Start-up-urile sau companiile mici se pot dezvolta plecand de la o idee generala, imprumutata de la brandurile mari: cea mai buna strategie de marketing este sa te apropii de oameni, nu doar pentru a creste vanzarile, a creste traficul site-ului si pentru a obtine un numar mare de like-uri, ci pentru a-i determina sa aiba incredere in produsele si serviciile pe care le oferi.  

 

Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016