Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum poti "smulge" comentariile consumatorilor


Cum poti smulge comentariile consumatorilor
de la 05 Dec. 2012
Cum poti "smulge" comentariile consumatorilor
Tags: comentariiconsumatoricumparatoriseorecenziibranduri

Potrivit Forester Research, 71% dintre cumparatorii online citesc recenziile celorlalti utilizatori sau pe cele specializate, inainte de a face o achizitie. Cele mai multe companii din domeniul cercetarii SEO sunt de acord ca recenziile si comentariile joaca un rol important in imbunatatirea vizibilitatii online a unui brand.


Chiar si recomandarile offline ale clientilor multumiti pot genera noi si noi vanzari. Uneori, acestea sunt mai profitabile decat reclamele platite. Oamenii isi dau cu parerea, daca li se cere acest lucru. De fiecare data cand le ceri clientilor tai sa furnizeze un feedback, despre o anumita achizitie, o sa se simta pretuiti. Pentru tine, nu sunt doar niste clienti, ci si prieteni. Clientii vor sa simta ca sunt implicati in evolutia companiei tale.

Tinand cont de impactul insemnat al recenziilor si ratingurilor asupra afacerilor tale, este important sa actionezi in consecinta, cu toata responsabilitatea.

Solicita recenziile oamenilor. Bunul simt ne indica faptul ca daca nu ceri, nu obtii nimic. Trebuie sa cunosti nivelul de satisfactie din randul consumatorilor.

Foarte putini clienti vor furniza un feedback - bun sau rau - daca nu sunt invitati sa faca acest lucru. Potrivit unui studiu, pentru fiecare client care se plange de calitatea produselor/serviciilor oferite de o companie, exista alti 26 care sunt multumiti de acestea. Clientii existenti sunt mai valorosi, deoarece vor reveni sa faca noi si noi achizitii. In consecinta, cere-le parerea, pentru a le demonstra ca-i pretuiesti, chiar si atunci cand nu baga mana adanc in buzunare.

De asemenea, ai nevoie de un proces simplificat. Cei mai multi oameni vor zabovi pret de cateva secunde pe site-ul tau, pentru a oferi “de la una la cinci stele”. Unii clienti prefera sa participe la un studiu online, altii vor sa comenteze. Asigura un suport de comunicare pentru toata lumea.

Creeaza un sondaj online. Surveymonkey.com este un instrument gratuit si simplu de utilizat in acest sens si poate genera informatii esentiale despre atmosfera din randul clientilor tai. Daca esti prezent pe Facebook, poti genera sondaje folosind instrumente precum Question.

Ofera-le clientilor un motiv material. Incurajeaza-i sa comenteze, oferindu-le reduceri, in schimbul timpului alocat. Nu ii “mitui”.

Cand vinzi un produs, poti sa ii atasezi un cartonas pentru comentarii. Acesta poate fi completat si trimis odata cu urmatoarea comanda.

Feedback-ul pozitiv este insotit intotdeauna si de o latura negativa, deoarece nimic (si nimeni) nu “tradeaza” perfectiunea. Criticile sunt greu de acceptat. Dar companiile inteligente se folosesc de comentariile negative pentru a-si imbunatati activitatea.

Evolutia constanta reprezinta singura cale prin care poti sa te adaptezi, sa cresti, sa devii mai profitabil. Antreprenorii care furnizeaza acest suport pentru utilizatori si clienti vor beneficia de cel mai satisfacut public.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016