Cum poti stabili mai bine pretul produsului sau serviciului tau

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum poti stabili mai bine pretul produsului sau serviciului tau Cum poti stabili mai bine pretul produsului sau serviciului tau
de Manager.ro la 30 Apr. 2012
Urmareste-ne pe Google News
pretpreturiserviciiprodusemarketingafaceri

Un antreprenor intreaba: Care sunt cele mai bune sfaturi si strategii pentru a stabili cat mai corect pretul pentru produsul sau serviciul meu?

1. Mizeaza pe simplitate – Pretul inseamna foarte mult pentru clientul tau – are efect inainte, in timpul si dupa vanzare. O structura cat mai simpla de stabilire a pretului este de dorit – Dmitriy Katsel, fondator AdU Network.

2. Studiaza piata – Cel mai eficient mod de intelegere a valorii pe care o oferi este sa discuti cu actualii sau potentii tai clienti. Intreaba-i ce nevoi au, legat de produsul sau serviciul oferit si afla cat il apreciaza. Intreaba-i cat de urgenta este identificarea unei solutii pentru o anumita problema si foloseste raspunsul lor in vederea stabilirii pretului – Lisa Nicole Bell, CEO Inspired Life Media Group.

3. Valoarea clientului – Unul din lucrurile esentiale in vanzari este sa creezi valoare pentru clienti. Daca afisezi un pret corect, clientii vor crede ca primesc tot ce e mai bun, un produs de care chiar aveau nevoie. Ganditi-va la cat platesc acestia pentru produse similare, cat platesc pentru asa numitele produse premium si cat ar plati in plus pentru o mica schimbare – Danny Wong, cofondator Blank Label Group Inc.


4. Ce urmariti? – Trebuie sa stiti ce anume urmariti – cel mai bun pret sau cea mai buna calitate? Una din ele va dicta pretul solicitat. Trebuie sa cunosti piata si daca ai un produs de cea mai inalta calitate, poti sa fii cel mai scump – dar trebuie sa justifici aceasta calitate premium. Daca vrei sa vinzi produse ieftine, o sa obtii ceva profituri – Louis Lautman, fondator Young Entrepreneur Society.

5. Nu exista un produs prea scump – Nu exista un produs prea scump. Poti cadea in aceasta capcana doar daca vinzi un produs a carui valoare nu se ridica la nivelul pretului. In loc sa va bazati pe pret, insistati asupra valorii si furnizati produse/servicii excelente, superioare, pentru clientii vostri. Cand valoarea este perceputa, pretul conteaza mai putin – Matt Cheuvront, cofondator Proof Branding.

6. Testeaza in continuare – Dincolo de cea mai mare provocare, determinarea pretului inseamna si un experiment continuu. Vorbeste cu clientii tai, vezi ce valoare doresc si continuati sa testati produsele si serviciile. Daca oferiti o valoare a produselor de 2 milioane de dolari, o sa puteti sa cereti fara probleme 1 milion de dolari. Treceti la fapte! – John Meyer, CEO 9Clouds.

7. Ce produse ti se potrivesc? – Va recomand sa va decideti mai intai asupra veniturilor si profiturilor. Calculati cat timp va trebuie pentru a inova produsul sau serviciul. Daca ati depasit o limita, indreptati-va spre pietele high-end sau investiti in traininguri pentru agentii de vanzari – Elizabeth Saunders, fondator si CEO Real Life E.

8. Mizati pe mai multe preturi – Oferiti intotdeauna o mostra a produsului/serviciului d-vs; oferiti o versiune mai ieftina a acestuia, in functie de flexibilitate, volum si acces. Daca acesti clienti pot cumpara de la tine "ceva mai ieftin sau mai scump", in functie de buzunare, te vor prefera in locul concurentei – Devesh Dwivedi, CEO Breaking The 9 To 5 Jail.

9. Apeleaza la concurenta – Suna-i pe rivalii tai si intreaba-i ce oferte au pentru produsele si serviciile lor, pentru a determina propriile tale preturi. Este cea mai simpla modalitate prin care poti afla unde te situezi. Economia dicteaza puterea de cumparare a consumatorilor. Desigur, vrei sa ai preturi fixe, pe care sa te bazezi, dar incearca sa fii si flexibil, cand situatia o impune – Nick Friedman, presedinte College Hunks Hauling Junk.

10. Nu te implica emotional – Este dificil sa stabilesti un pret pentru un produs sau serviciu, mai ales daca practici un business care iti place. Dar trebuie sa faci bani. Obtine un pret care sa nu te dezavantajeze – Heather Huhman, fondator si presedinte Come Recommended.

Ultimele NOUTATI

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?
Life Style

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?

today24 Apr. 2024
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret

today24 Apr. 2024
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x