Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google: Anunturi platite doar daca au fost consultate


Google: Anunturi platite doar daca au fost consultate
de la 17 Dec. 2013
Google: Anunturi platite doar daca au fost consultate
Tags: googlemica publicitate onlineanunturi invizibileeficienta campaniilor publicitare

Google este prima retea online de mica publicitate care isi va factura clientii pentru anunturi doar daca ele sunt efectiv consultate. Masura aduce o schimbare radicala pentru cele 2 milioane de site-uri din lume care publica Google Ads. "De ce ar trebui sa plateasca un comerciant pentru un anunt pe care nu l-a vazut nimeni? ", se intreaba Neal Mohan, vicepresedinte pentru produse de "display advertising" la Google.


Chestiunea anunturilor care nu sunt consultate a pus deja probleme industriei publicitare de ceva vreme. Se estimeaza ca jumatate din anunturile online nu sunt privite pentru ca ele se gasesc pe pagini la care vizitatorii site-urilor web nu ajung.
In pofida dezvoltarii explozive a Internetului, doar o cincime din bugetele publicitare este consacrata posibilitatilor pe care le ofera acesta. Cu noua sa regula, Google spera sa imbunatateasca eficacitatea campaniilor de publicitate si sa ii motiveze pe comercianti sa injecteze mai multi bani in Internet.
Conform noii modalitati de calcul, un anunt nu va fi facturat clientului decat atunci cand 50% din acesta a fost vizibil pentru vizitator timp de cel putin o secunda. Google a dezvoltat o noua tehnologie care permite sa se masoare daca anuntul este vizibil si ce parte din el s-a putut vedea pe ecran.
Se asteapta ca pretul anunturilor sa creasca pentru ca "anunturile invizibile" dispar acum din oferta, conchide Financial Times.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016