Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Guerrilla Marketing sau cum sa te promovezi cu bani putini


Guerrilla Marketing sau cum sa te promovezi cu bani putini
de la 27 Aug. 2013
Guerrilla Marketing sau cum sa te promovezi cu bani putini
Tags: guerrilla marketingpromovarespeakerieveniment

"Nu te lasa prins in conventional. Surprinde prin Guerrilla Marketing!", acesta este mesajul celei de-a 5-a editii a Conferintei Internationale "Marketing in Direct" (MID), ce va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti.


Adresata seniorilor in marketing, comunicare si strategie, MID aduce in discutie in acest an una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atentia consumatorilor intr-un mod neconventional si low-cost: Guerrilla Marketing.
 
Intr-o epoca suprasaturata de comunicare, branduri si reclame, in care consumatorii sunt agasati si nu mai au timp sa acumuleze nici macar un sfert din informatiile transmise, Guerrilla Marketing este singura cale catre o comunicare surprinzatoare care sa starneasca interesul consumatorului, sa il intrige si sa genereze buzz, pentru ca in final sa ajunga viral.
 
Guerrilla Marketing ajuta “sa atingi obiective conventionale, cum ar fi profitul si bucuria, prin metode neconventionale, de exemplu investind energie in loc de bani”, spune Jay Conrad Levinson, cel care in 1984 a creat acestui concept.
 
Care sunt principiile si metodele guerrilla marketing, care este specificul sau pentru un tip de afacere sau altul, ce greseli trebuie evitate si pe ce atuuri se poate baza un specialist, cum au reusit unele branduri sa castige inima consumatorilor apeland la acest concept inovator, cat timp, energie si creativitate presupune sunt doar o parte din subiectele pe care unii dintre cei mai buni specialisti marketing din lume le vor dezbate in cadrul MID.
 
Conform traditiei, si la aceasta editie MID cei aproximativ 250 de participanti estimati vor primi sfaturi valoroase de la speakeri de renume din tara si strainatate.
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016