Guerrilla Marketing sau cum sa te promovezi cu bani putini
guerrilla marketingpromovarespeakerieveniment
"Nu te lasa prins in conventional. Surprinde prin Guerrilla Marketing!", acesta este mesajul celei de-a 5-a editii a Conferintei Internationale "Marketing in Direct" (MID), ce va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti.
Adresata seniorilor in marketing, comunicare si strategie, MID aduce in discutie in acest an una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atentia consumatorilor intr-un mod neconventional si low-cost: Guerrilla Marketing.
Intr-o epoca suprasaturata de comunicare, branduri si reclame, in care consumatorii sunt agasati si nu mai au timp sa acumuleze nici macar un sfert din informatiile transmise, Guerrilla Marketing este singura cale catre o comunicare surprinzatoare care sa starneasca interesul consumatorului, sa il intrige si sa genereze buzz, pentru ca in final sa ajunga viral.
Guerrilla Marketing ajuta “sa atingi obiective conventionale, cum ar fi profitul si bucuria, prin metode neconventionale, de exemplu investind energie in loc de bani”, spune Jay Conrad Levinson, cel care in 1984 a creat acestui concept.
Care sunt principiile si metodele guerrilla marketing, care este specificul sau pentru un tip de afacere sau altul, ce greseli trebuie evitate si pe ce atuuri se poate baza un specialist, cum au reusit unele branduri sa castige inima consumatorilor apeland la acest concept inovator, cat timp, energie si creativitate presupune sunt doar o parte din subiectele pe care unii dintre cei mai buni specialisti marketing din lume le vor dezbate in cadrul MID.
Conform traditiei, si la aceasta editie MID cei aproximativ 250 de participanti estimati vor primi sfaturi valoroase de la speakeri de renume din tara si strainatate.