Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Planul de marketing: Prejudecatile si ideile preconcepute


Planul de marketing: Prejudecatile si ideile preconcepute
de la 22 Feb. 2011
Planul de marketing: Prejudecatile si ideile preconcepute
Tags: plan de marketingidei preconceputeprejudecatiidei geniale

Cu totii ne manifestam prejudecatile intr-un moment sau altul. Este o caracteristica a naturii umane. Prejudecata in seamna sa judeci fara o cercetare prealabila si sa faci presupuneri despre oameni in functie de ceea ce sunt si cine sunt.




Cu totii procedam astfel, indiferent cat ne-am stradui sa nu o facem. Cand ai idei geniale, atentie la propriile prejudecati, intrucat conduc la bariere autoimpuse in calea progresului.

De exemplu, intreaba-te daca pornesti vreodata de la premisa ca anumite persoane sau grupuri nu pot sa faca anumite lucruri sau ca le fac intr-un anumit fel din cauza caracteristicilor pe care le asociezi cu persoana sau grupul respectiv.

Ideile preconcepute te-ar putea determina, de asemenea, sa ii elimini pe complicii potriviti la idei. |n consecinta, s-ar putea sa pierzi din vedere pe cineva care s-ar putea sa se transforme intr-un aliat extraordinar si sa iti promoveze ideea.

Nimeni nu isi schimba vederile marcate de prejudecati in urma citirii catorva randuri dintr-o carte, pentru ca prejudecatile provin predominant din ani de conditionare culturala. Putem cel putin sa recunoastem si sa provocam judecata oamenilor nostri si sa apreciem amploarea contributiei.

* Vezi in fiecare persoana un consultant gratuit care poate sa ajute la conturarea, imbunatatirea, innoirea si insufletirea ideii tale.
* Cauta mai multe respective. Cu cat cauti mai mult, cu atat mai solida va deveni ideea ta. Toate perspectivele provin de la tipuri similare de oameni sau grupuri?
* Chiar daca nu esti de acord cu perspectivele proaspete, provocatorii tai iti vor permite sa te lupti cu ideea ta si sa o intaresti.
* Oamenii „care nu sunt ca mine“ iti ofera o ocazie excelenta de a-ti testa ideea. Oamenii „ca mine“ vor fi de acord probabil mai usor cu o idee netestata.

Ideea ta va avea mai mare credibilitate daca se va bucura de putin sprijin. Ea va deveni mai buna si mai puternica pentru a parcurge acest proces de testare, intrucat cercetarea si dezvoltarea beneficiaza din acesta, intr-o larga varietate de domenii.

Trebuie sa identificam punctele slabe, in aceeasi masura in care este necesar sa
promovam punctele tari. Acesta nu este un argument pentru minima rezistenta, ca de exemplu: „Avem nevoie de viziunea cuiva dintr-o minoritate etnica“. Nici nu este o invitatie de a-ti dezvolta ideea apeland la altii.

Intreaba-i pe ceilalti ce viziuni au, pentru ca ai nevoie de experienta si expertiza lor. Acesta este lucrul potrivit atat din punct de vedere practic, cat si comercial.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016