Sfaturi de marketing pentru afacerile mici
marketingafaceri miciactivitati zilnicestrategii
Trebuie sa stii ca marketing-ul de calitate este acela pe care il planuiesti in fiecare zi. Nu este suficient construiesti strategii trimestrial, lunar sau saptamanal, trebuie sa o faci in fiecare zi. Nu este chiar atat de greu cum pare. Exista ceva modalitati prin care sa ajungi sa introduci activitatile de marketing in cele de zi cu zi.
Se spune ca daca faci un anumit lucru mai multe zile in sir, acel lucru se va transforma intr-un obicei. A transforma marketing-ul intr-un obicei zilnic, este un lucru esential pentru orice afacere. Pentru inceput, ai putea sa alegi cateva lucruri care tin de marketing-ul afacerii tale si sa le faci la inceputul fiecarei zi de lucru, inainte de a te lupta cu sarcinile zilnice.
Daca vei lucra la dezvoltarea acestui obicei corespunzator de marketing, vei observa ca nu te vei mai limita la cele cateva chestiuni pe care ti le-ai propus la inceput. Vei descoperi ca gandirea ta se va plia cu totul pe beneficiile oferite, pe cerintele clientilor sau pe promovarea afacerii.
Multi oameni de afaceri considera ca este dificil sa gasesti aceste prime sarcini de marketing asupra carora sa reflectezi in fiecare zi. Aminteste-ti, doar, ca acestea nu trebuie sa fie elaborate, lungi si nu trebuie sa ocupe foarte mult timp.
Pentru a-ti forma mai usor obiceiul si pentru a-ti forma o mentalitate eficienta de marketing, iata cateva tipuri de activitati pe care le poti aborda zilnic.
Scrie o scrisoare de multumire unui client.
Introdu numele clientilor intr-o baza de date.
Viziteaza site-uri concurente.
Realizeaza o lista cu idei pentru stiri legate de afacerea ta.
Scrie un comunicat de presa.
Compune un e-mail cu oferte pentru potentialii clienti.
Realizeaza o serie de intrebari pentru un sondaj care iti va ajuta afacerea.
Cauta concepte de publicitate.
Ia informatiile de contact de la surse mass-media.
Planifica o redenumire a produselor.
Lucreaza la dezvoltarea de noi produe sau servicii.
Invita un client fidel la biroul tau pentru a discuta idei noi.
Discuta o idee de marketing de fuziune cu un partener strategic de afaceri.
Posteaza noi informatii pe site-ul afacerii.
Planifica o noua serie de servicii ce va incanta publicul tau.
Aceasta este o simpla lista cu idei, poti face mult mai multe lucruri pentru a incepe o strategie corespunzatoare de marketing.