Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sporiti-va vanzarile cu ajutorul e-mail-ului


Sporiti-va vanzarile cu ajutorul e-mail-ului
de la 12 Ian. 2014
Sporiti-va vanzarile cu ajutorul e-mail-ului
Tags: vanzarieficientae-mailfacebooktwittermarketing

Cutia voastra postala electronica este probabil adeseori plina de e-mail-uri publicitare pe care le stergeti frecvent fara ca macar sa le cititi si va intrebati de ce responsabilii de marketing continua sa organizeze astfel de expedieri in masa, atata vreme cat putini oameni sunt interesati de ele. Raspunsul este simplu: este o metoda care functioneaza. Conform unui studiu realizat de compania McKinsey, unul din cei mai importanti jucatori de pe piata mondiala de consultanta in management, campaniile de marketing prin e-mail sunt de aproape 40 de ori mai eficace decat campaniile pe Facebook si Twitter laolalta.


Aceasta nu inseamna ca spamul functioneaza. Totodata, se inregistreaza o scadere a folosirii e-mail-urilor. Intre 2008 si 2012, partea lor in timpul consacrat comunicatiilor a scazut cu 20%, conform altui studiu McKinsey. Totusi, companiile care respecta anumite reguli pot cu siguranta sa profite in urma unei campanii de marketing prin e-mail:
 
- Concentrati-va asupra destinatiei, nu asupra clicului. Un clic nu este suficient. Trebuie ca el sa declanseze o serie de interactiuni care sa poata duce la cumparare. Nu serveste la nimic sa adresezi un e-mail daca clicul destinatarului il trimite catre o pagina care nu-i aduce nimic in plus. Paginile de destinatie specializate pentru campanii de e-mail pot sa creasca rata de conversie cu peste 25%. In acelasi timp, nu uitati ca 45% din destinatari isi vor deschide e-mail-urile pornind de la telefonul mobil si ca, dupa Google, 61% dintre ei nu vor reveni la un site pe care l-au apreciat drept dificil de accesat, in vreme ce 40% vor regla aceasta dificultate mergand pe site-ul unui concurent.
 
- Continuati sa invatati. Fiecare campanie de marketing prin e-mail ofera o noua oportunitate pentru a afla mai multe in legatura cu clientii vostri si pentru a impartasi noile cunostinte cu ansamblul organizatiei.
 
- Personalizati-va e-mail-urile. Volumul e-mail-urilor adresate internautilor este din ce in ce mai important, ceea ce inseamna ca este tot mai dificil sa se remarce in marea masa a mesajelor. Cele mai bune mail-uri sunt cele personalizate pentru a se adapta interactiunilor clientului in trecut (clicurile clientului in urma e-mail-urilor precedente, istoricul paginilor consultate si istoricul cumparaturilor sale). Aceasta implica realizarea unor e-mail-uri mult mai elaborate, care cer mai multa munca si investitii, in acelasi timp cu participarea diferitelor servicii din companie. Dar rezultatul merita intreg efortul: eficacitatea acestor e-mail-uri este cu mult mai mare. 
 
Sursa: Express.be



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016