Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

ANALIZA: Cum schimba mediul online structura organizationala a locului de munca


ANALIZA: Cum schimba mediul online structura organizationala a locului de munca
de la 06 Iul. 2012
ANALIZA: Cum schimba mediul online structura organizationala a locului de munca
Tags: analizastructura organizationalamuncaangajaretalentemanagement

Activitatea online castiga rapid teren, devenind un model de angajare, generand o noua "specie" de echipe. Ca rezultat, perceptia traditionala "a managementului" - angajatii asezati mai sus in ierarhie care ii guverneaza pe cei situati mai jos - a devenit demodata.


Pe masura ce munca online devine o obisnuinta - analistii estimeaza ca o treime din forta globala de munca ar putea fi angajata online pana in 2020 - in viitor, cu totii vom fi manageri, dupa cum spune Gary Sward, de la oDesk.

1. Angajatii entry-level sunt manageri inca de la inceput, construiesc echipe de colegi online, pentru a-si spori performantele si a-si accelera carierele. Mai exact, li se permite sa se conduca singuri, inca de la inceput.

2. Managerii devin la randul lor "supermanageri", sustinuti de o echipa online de talente, disponibila "la cerere".

Schimburile in structura organizationala se petrec rapid. Astazi, cei mai multi dintre cei care profita de acest trend sunt manageri. In cadrul unui studiu independent, realizat de Genesis Research, au fost intervievati 7.000 de clienti ai oDesk, un spatiu de lucru online, unde companiile angajeaza pe baza de contract cei mai talentati angajati.

Studiul a relevat faptul ca 4 din 5 clienti au deja experienta in management si detin studiile necesare; de asemenea, 62% dintre acestia au declarat ca dispun "din frageda pruncie" de cunostintele tehnologice necesare.

Un nou stil de management

Pe viitor, gradul tau de pricepere in management va deveni mai important decat crezi. Veti avea nevoie de trei aptitudini esentiale, pentru a administra cu succes echipele de talente care prefera sa lucreze in mediul online:

1. Puterea de decizie si influenta

Cand echipele sunt distribuite in toata lumea, si deseori in zone cu fusuri orare diferite, este greu sa ajungi la un consens. De asemenea, ritmul muncii online este mult mai alert decat munca "fizica", astfel incat managerii online vor fi pilonii-cheie care vor aduce la un loc echipele de angajati, care vor incuraja progresul.

2. Munca bazata pe rezultate

In munca online, vorbim doar despre rezultate. Cand oamenii nu se regasesc fata in fata, nu exista niciun premiu pentru "ca ai aparut la serviciu si atat" - esti judecat in functie de calitatea activitatii tale. In plus, cand ai o lume de talente la picioare, nu exista nicio scuza pentru pastrarea unui angajat cu rezultate mediocre. Managerii online de calitate pot comunica standarde clare, ii identifica rapid pe cei care le intrunesc si ii responsabilizeaza.

3. Comunicarea culturii si implicarea angajatilor

Asa cum managerii online au o multitudine de alegeri la dispozitie, asa si angajatii pot alege jobul mult visat si pot lucra pentru mai multe companii in acelasi timp. Ca rezultat, activitatea online poate fi mai tranzitorie decat cea "fizica"; in aceste conditii, managerii trebuie sa faca un efort in plus pentru a se asigura ca echipele sunt implicate si interconectate la "crezul" afacerii respective.

Astfel, in viitor, adoptarea tot mai deasa a mediului online va conduce la majorarea cererii pentru manageri care sa se ocupe de acesti angajati. Angajatii entry-level de azi isi vor cladi carierele pe fundatia muncii lor online, devenind directorii generali si vicepresedintii de maine. Structura organizationala de care am depins atatea secole va deveni doar o relicva a trecutului. Asadar, faceti loc viitorului!



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016