Pe ce loc sunt romancele la ingrijirea pielii
creme fataingrijirea pieliiigiena romani
Studiul GfK care monitorizeaza cumparaturile casnice de bunuri de larg consum arata ca numai una din trei gospodarii din Romania cumpara o crema de fata sau de corp intr-un an.
Astfel, doar 32% dintre gospodariile din tara noastra au achizitionat o crema de fata cel putin o data intr-un an si 35% dintre ele crema sau lotiune pentru corp.
In comparatie cu alte tari din regiune, Romania se situeaza pe ultimul loc in ceea ce priveste ingrijirea pielii.
In extrema opusa a topului, este Cehia, cu 54% dintre familii cumparatoare de creme de fata, respectiv 71% lotiuni pentru corp, si Austria, cu 58% dintre gospodarii care au cumparat crema de fata si 62% pentru corp.
La coada clasamentului, este si Serbia, care sta mai slab ca noi la capitolul ingrijire a fetei, dar mai bine la ingrijirea corpului, jumatate dintre gospodarii apeland la produse specializate.
Pentru a intelege ce inseamna pentru romance ingrijirea personala si ce anume le determina sa ia decizii legate de acest aspect, GfK a realizat, in martie 2015, un alt studiu ale carui rezultate arata cateva perceptii foarte interesante.
In topul prioritatilor pentru femeile din tara noastra, ingrijirea pielii se afla pe ultimul loc…
Lista preocuparilor carora acestea le dedica cel mai mult timp si energie cuprinde indeplinirea treburilor casnice, a nevoilor copiilor si ale sotului, serviciul sau educatia personala.
Potrivit GfK, romancele jongleaza cu multele responsabilitati pe care le au, ingrijirea pielii nefiind in mod clar una dintre prioritati.
Numai 10% considera ca este foarte important sa aiba grija de pielea lor.
Un alt motiv esential pentru care acestea nu folosesc produse de ingrijire este lipsa constientizarii importantei prevenirii efectelor imbatranirii asupra pielii.
Femeile considera ca arata ingrijit in ochii celorlalti daca sunt curate (majoritatea dintre ele declara ca folosesc sampon si sapun) si daca aplica pe piele produse care au efect vizibil asupra celorlalti, cum este machiajul.
De aceea, ele declara ca folosesc mai mult rujul decat o crema sau o lotiune de corp.
Studiul GfK Panel de gospodarii are la baza informaţii obtinute prin monitorizarea cumparaturilor casnice din Romania pentru toate categoriile de produse de larg consum, pe un esantion de 3.000 de gospodarii, reprezentativ la nivel national.
Metoda de colectare a datelor se face prin scanarea codurilor de bare ale bunurilor de larg consum.
Studiul Omnibus a fost realizat, in luna martie, de GfK Romania pe un esantion reprezentativ de 544 de femei din toata tara, cu varsta de peste 15 ani. Metoda folosita a fost cea a interviurilor fata in fata.