Campanie de marketing AXN: Vor fi promovate toate cele trei televiziuni
axncampanie de marketing
AXN desfasoara campania de marketing pentru sezonul de toamna sub sloganul umbrela: Evident, este AXN. In cadrul campaniei de toamna, vor fi promovate toate cele trei televiziuni AXN: AXN (Evident, este rosu), AXN White (Evident, este alb) si AXN Black (Evident, este negru).
Conceptul creativ asociaza televiziunilor AXN culori ce simbolizeaza atribute specifice brandului: rosul AXN evidentiaza actiunea exploziva si energia creativa, potrivit unui comunicat de presa. Culoarea alb, pentru AXN White, simbolizeaza locul secretelor, unde intriga si dorinta intalnesc fiorii si crima. Negrul simbolizeaza puterea, curajul, actiunea si adrenalina, iar AXN Black este locul unde se nasc eroii.
Campania de promovare aduce in prim plan serialul toamnei la AXN, Politisti fara frontiere, cea de-a treia productie proprie Sony Pictures Television Networks. De asemenea, conceptul creativ pune accent si pe serialele cheie ale noilor canale din portofoliu, AXN White si AXN Black, ce inlocuiesc, de la 1 octombrie, AXN Crime si AXN Sci-Fi: Lista clientilor si Spartacus.
Campania ATL se desfasoara de-a lungul a doua luni, incepand cu mijlocul lunii septembrie si atinge publicul tinta al canalului TV, printr-un mix de canale: TV, online, OOH si radio. Spoturi TV despre premierele toamnei la AXN, AXN White si AXN Black sunt difuzate pana la finalul lunii octombrie pe o serie de televiziuni nationale. In acelasi timp, campania online se desfasoara pe o serie de site-uri populare. Partenerii AXN, operatorii de cablu, sprijina campania prin oferirea de spatii OOH, bannere pe website-urile proprii si actiuni dedicate pe Facebook.
O serie de concursuri cu premii semnificative, echipamente Sony de ultima generatie, se desfasoara prin campania radio, precum si prin canalele dedicate ale altor parteneri.
Campania de toamna pentru promovarea AXN este sprijinita de componenta de PR, cu mesaje adresate consumatorilor din publicul tinta principal.
Foto: AXN.