Oprah Winfrey este salvarea micilor producatori
oprah winfreyvanzari produsegadgetlista produse favoritebicicleta fitness
In urma cu cateva zile, Oprah (foto) si-a lansat pe propriul site lista anticipata a obiectelor preferate care nu a ramas fara ecou.
Anul acesta, dupa introducerea in lista a sapunului Lafco si a bicicletei Octane Fitness, ambele au inregistrat cresteri considerabile ale vanzarilor.
Setul Lafco a fost vandut pentru 238 de dolari, iar un singur sapun pentru 17 dolari. Iar vanzarile au crescut in mod neasteptat.
"Da, au crescut vanzarile. Suntem foarte ocupati. Noi de obicei facturam pentru 80 - 100 de sapunuri zilnic, dar recent am avut 431 de facturi", spune un reprezentat al companiei.
Iar Oprah il descrie ca "un lux supradmensionat, sapun delicios parfumat".
Pe de alta parte, bicicleta de fitness a avut vanzari crescute cu 300% desi pretul este de 3,099 dolari. Oprah a numit-o drept "o sala de gimnastica proprie" care "are darul de a da sanatate" Craciunul acesta.
Nici dopul de vin Corkcicle nu a ramas necunoscut, iar reprezentantii acestuia sustin ca vanzarile au crescut cu 350%.
Despre gadgetul de 25 de dolari, vedeta TV a spus ca "nu este nevoie de o galeata plina cu gheata. ai nevoie de un dop refrigerat pe care il introduci in orice sticla de vin pentru a ramane rece".
Inca din anul 1996, Oprah a testat si a recomandat sute de articole pentru a determina lucrurile ei preferate din fiecare vacanta. Evident, succesul a fost foarte mare pentru producatorii acelor produse.
In acest an a lasat deoparte compania Apple si a inclus pe lista Microsoft Surface spunand ca produsul de 499 de dolari "seamana cu un Mercedes-Benz".
In anul 2004, proprietarul tortului Bundt, Lori Kamel, a declarat ca "Oprah ne-a salvat afacerea".
"Vanzarile noastre pentru anul 2004 au fost de 450.000 de dolari, iar la sfarsitul anului 2005, vanzarile noastre au atins 840.000 de dolari".