13 motive pentru care nu vom renunta la Facebook
facebookmark zuckerbergmotivesitestirigraph search
Vrei sa renunti la Facebook, dar nu poti. Influenta retelei de socializare asupra vietii noastre personale si profesionale este uriasa. Cine ar vrea sa fie judecat in piata publica, deoarece a interzis Facebook-ul? E ridicol! De fiecare data cand Facebook face o schimbare in structura sa, unii utilizatori ameninta cu plecarea. Dar nu, acestia nu pleaca nicaieri, ci raman conectati pe Facebook. Care este motivatia ta?
1. O sa-ti amintesti zilele de nastere ale tuturor prietenilor si apropiatilor tai?
2. N-o sa te intorci in vremurile vechi ale emailului, in care iti trebuia o ora sa trimiti un mesaj si 40 de poze catre 30 de oameni...
3. Cum o sa ii mai „hartuiesti” pe ceilalti, daca nu prin intermediul Facebook-ului?
4. Fara Facebook, ce o sa faci, daca pierzi adresa de email si numarul de telefon ale unui prieten? Mesageria prin Facebook este foarte eficienta.
5. Twitter iti permite sa te exprimi in doar 140 de caractere. Ce o sa faci, daca vei avea nevoie de mai mult?
6. 80 milioane de utilizatori inca mai joaca Farmville pe Facebook.
7. Iti trebuie doar 2 secunde pentru a te abona la un nou site prin Facebook Connect.
8. Cum o sa fii instiintat ca un prieten da o petrecere? Facebook reprezinta cel mai bun canal de comunicare.
9. Un aspect important: Chiar nu ne pasa de trecutul lui Mark Zuckerberg.
10. Desigur, Facebook are probleme legate de partea de confidentialitate, dar cui ii pasa? Iti amintesti cand nu aveai curaj sa iti folosesti numele real pe internet?
11. N-o sa renunti la Facebook. Iti amintesti de News Feed? Beacon? Graph Search? N-o sa renunti la Facebook, dupa fiecare schimbare.
12. Cum poti pastra legatura cu prietenii de peste hotare, decat prin intermediul Facebook-ului? Sa nu uitam ca telefonia mobila internationala este destul de scumpa.
13. Facebook reprezinta un instrument extrem de eficient pentru site-urile de stiri si nu numai. Cu cat este mai numeroasa comunitatea social media care va citeste articolele, cu atat va creste si traficul.
(via businessinsider.com)