Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 lucruri pe care un brand trebuie sa le faca in social media


4 lucruri pe care un brand trebuie sa le faca in social media
de la 28 Mar. 2013
4 lucruri pe care un brand trebuie sa le faca in social media
Tags: instrument de cercetareexpert social mediaservicii de calitate pentru clienti

Daca pana acum social media nu a reprezentat un element cheie pentru tine si afacerea ta, lucrurile ar trebuie sa se schimbe urgent.

O prezenta pozitiva pe Facebook, Twitter si LinkedIn poate adauga un plus de valoare produselor si serviciilor pe care le oferi clientilor, dar si renumelui brandului tau.
 
Iata patru lucruri pe care trebuie sa le faca antreprenorii in social media, pe masura ce brandul lor se dezvolta:
 
1. Socializeaza cu fanii si ofera servicii de calitate clientilor
 
Clientii tai urmaresc constant activitatea companiei tale, chiar si in social media. Nu pierde oportunitatea de a asculta ce parere au despre tine si de a le oferi cele mai bune servicii. Te intrebi de ce este important sa faci asta? Pentru ca raspunzand intrebarilor si nelamuririlor si rezolvand problemele clientilor in mod special prin intermediul social media vei arata tuturor fanilor tai, dar si tuturor utilizatorilor online cat de mult iti pasa de clientii, potentialii clienti si de oameni in general.
 
2. Incruciseaza-ti ideile
 
Utilizeaza social media ca pe un instrument de cercetare de marketing. La fel cum oamenii iti pot urmari intreaga activitate si se conecteaza cu tine, si tu ca proprietar de afaceri poti urmari interesele lor si poti afla ce le place si ce nu le place referitor la brandul tau. Social media este o strada cu doua sensuri.
 
3. Stai cu ochii pe concurenta
 
Aminteste-ti vechea zicala: "Tine-ti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape". Atunci cand este vorba despre afaceri, este indicat sa fii la curent cu ceea ce fac principalii tai competitori si companiile nisate pe acelasi domeniu ca tine. Doar aruncand o privire pe platformele lor social media poti afla o multime de lucruri despre strategiile lor de marketing si de atragere de clienti.
 
4. Pozitioneaza-te ca expert in industria in care activezi
 
Nimeni nu poate stii ce cunostinte ai si ce poti oferi tu pana nu arati de ce esti in stare. Distribuind informatii interesante si utile, sfaturi si raspunzand la intrebari despre industria din care faci parte vei reusi sa te pozitionezi singur precum o resursa valoroasa.   

 

Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016