4 lucruri pe care un brand trebuie sa le faca in social media
instrument de cercetareexpert social mediaservicii de calitate pentru clienti
Daca pana acum social media nu a reprezentat un element cheie pentru tine si afacerea ta, lucrurile ar trebuie sa se schimbe urgent.
O prezenta pozitiva pe Facebook, Twitter si LinkedIn poate adauga un plus de valoare produselor si serviciilor pe care le oferi clientilor, dar si renumelui brandului tau.
Iata patru lucruri pe care trebuie sa le faca antreprenorii in social media, pe masura ce brandul lor se dezvolta:
1. Socializeaza cu fanii si ofera servicii de calitate clientilor
Clientii tai urmaresc constant activitatea companiei tale, chiar si in social media. Nu pierde oportunitatea de a asculta ce parere au despre tine si de a le oferi cele mai bune servicii. Te intrebi de ce este important sa faci asta? Pentru ca raspunzand intrebarilor si nelamuririlor si rezolvand problemele clientilor in mod special prin intermediul social media vei arata tuturor fanilor tai, dar si tuturor utilizatorilor online cat de mult iti pasa de clientii, potentialii clienti si de oameni in general.
2. Incruciseaza-ti ideile
Utilizeaza social media ca pe un instrument de cercetare de marketing. La fel cum oamenii iti pot urmari intreaga activitate si se conecteaza cu tine, si tu ca proprietar de afaceri poti urmari interesele lor si poti afla ce le place si ce nu le place referitor la brandul tau. Social media este o strada cu doua sensuri.
3. Stai cu ochii pe concurenta
Aminteste-ti vechea zicala: "Tine-ti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape". Atunci cand este vorba despre afaceri, este indicat sa fii la curent cu ceea ce fac principalii tai competitori si companiile nisate pe acelasi domeniu ca tine. Doar aruncand o privire pe platformele lor social media poti afla o multime de lucruri despre strategiile lor de marketing si de atragere de clienti.
4. Pozitioneaza-te ca expert in industria in care activezi
Nimeni nu poate stii ce cunostinte ai si ce poti oferi tu pana nu arati de ce esti in stare. Distribuind informatii interesante si utile, sfaturi si raspunzand la intrebari despre industria din care faci parte vei reusi sa te pozitionezi singur precum o resursa valoroasa.