Graph Search se afla in faza de testare, insemnand ca nu e disponibila pe deplin; cei de la Facebook (sau mai bine zis de la Google, deoarece multi tehnicieni ai Facebook au "dezertat" de la Google), programeaza de zor si elimina bug-urile. De-a lungul timpului, vom afla nenumarate lucruri despre Facebook Graph Search. Totusi, sfatul pentru antreprenori ramane acelasi: Daca doriti sa transformati Facebook intr-o sursa de venit si imagine pentru business-ul vostru, investiti timp pentru a mentine pagina de Facebook activa si interesanta si mai ales, pretabila la nenumarate like-uri.
Punct. Google a fost pus in alerta? Putin probabil. Introducerea Graph Search de catre Facebook reprezinta, intr-adevar, o informatie. Facebook incearca sa concureze cu Google pe piata motoarelor de cautare. In ce masura va imbunatati aceasta cautare optimizata serviciul paid-ad al Facebook? Reclama pe Facebook ramane la fel de "rigida" pentru unii intreprinzatori si asta nu o scriem noi, ci expertii de la Forbes.
Ce este GRAPH SEARCH DE LA FACEBOOK?
Cuvantul "graph" (grafic) nu prea are nimic de a face cu acele exercitii de geometrie cu coordonate x si y de la scoala, pe care unii dintre noi se straduiau sa le rezolve. Pana nu demult, definitia "graph"-ului rezona cu "the social graph". Aceste elemente s-au metamorfozat in urmatoarea definitie (sau asa-zisa definitie): "Informatiile demografice disponibile prin intermediul unor servicii precum Facebook, care aduna la un loc date despre profilurile si activitatile utilizatorilor lor, generand o baza de date uriasa si folositoare, in functie de interesele si preferintele acestora".
Asadar, Facebook Graph Search poate fi "tradus" in Facebook Demographic Database Search.
GRAPH SEARCH pentru afaceri
Este ca o gura sanatoasa de aer. Pentru antreprenori, orice unealta care ofera acces la baza de date a Facebook va fi intotdeauna utila. Asadar, in momentul in care Facebook va "porni motorul" instrumentului Graph Search la turatie maxima, va reprezenta un element excelent, bun de adaugat in trusa ta de marketing. Membrii Facebook (aka clientii tai) vor putea sa caute un anumit subiect si vor obtine automat rezultatele care reflecta like-urile prietenilor lor din retea. Asadar, daca prietenii acestui utilizator de Facebook "te plac", afacerea ta va fi mai placuta, mai vizibila, mai populara si respectata si bineinteles, va aparea la rezultatele de cautare, in defavoarea altora.
Daca te ocupi indeaproape de "Facebook"-ul tau (sau al companiei), daca ai un continut interesant si actualizat, extinderea functiei Graph Search va reprezenta un inceput natural pentru prezenta afacerii tale, cand cuvintele si frazele-cheie vor fi valabile in cazul produselor/serviciilor pe care le vinzi.
Facebook intra, intr-un anumit context, intr-o concurenta cu Google. In conditiile date, Facebook trebuie sa devina o PRIORITATE pentru antreprenori. Trebuie sa iti ajustezi marketingul la Facebook? Ar trebui sa te pregatesti. Facebook va mai zabovi o vreme asupra lui Graph Search, pentru a oferi rezultate decente in privinta cautarilor online. Asadar, mai ai ceva timp la dispozitie!