Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Din camera de camin - vedeta pe Youtube


Din camera de camin - vedeta pe Youtube
de la 16 Ian. 2012
Din camera de camin - vedeta pe Youtube
Tags: ray william johnsonyoutubeafisaricanalcomediiclipuri viralepostari

In ziua de azi nu trebuie sa apari la televizor sau sau in mass-media, in general, pentru a deveni vedeta. Este de ajuns sa ai ce sa spui, ca sa acaparezi intentia si un cont pe celebrul Youtube. Asa s-a intamplat cu un tanar din Los Angeles, care are cel mai vizionat canal de pe YouTube, unde este urmarit saptamanal de 7,9 milioane de internauti.


Ray William Johnson a devenit vedeta datorita platformei video YouTube. De doua ori pe saptamana, 5,2 milioane de persoane sunt notificate de o noua lansare a emisiunii "=3", show care l-a facut celebru.

Clipurile au fost urmarite, pana acum, de 1,53 miliarde de ori. Emisiunile apar in fiecare saptamana, in zilele de marti si joi, iar fiecare are in jur de 5 milioane de afisari, un rating la care multe televiziuni doar viseaza. 

Interactiunea, "mama" succesului

"Unul dintre cele mai bune lucruri in a fi entertainer pe internet este ca pot atinge o audienta mondiala instantaneu", spunea Ray WJ intr-un interviu pentru revista Forbes.

Un alt lucru important pe care mizeaza comediantul este feedback-ul. "A fi in stare sa interactionez cu privitorii mei si sa le vad reactiile este inegalabil pentru mine", spune Johnson.

Ingredientele show-ului "=3" sunt o camera, cateva artificii grafice si trei clipuri amuzante, cu caracter viral, comentate intr-un stil unic de Ray WJ.

Fiecare emisiune dureaza aproximativ cinci minute si este special construita pentru cei care isi petrec ore in sir urmarind filmulete pe YouTube.

Aspiratii de avocat

Ray William Johnson este un tanar de 24 de ani din Los Angeles care si-a dorit, odata, sa devina avocat. Din cauza ca nu putea sa-si permita un televizor cand studia la Universitatea din Columbia, principala sursa de relaxare pentru el era sa urmareasca filmulete pe YouTube. Si-a facut un blog video, pe care l-a tinut in picioare timp de un an.

Nu avea nicio strategie si era doar un alt ciudat care vorbea regulat in fata unei camere miniDV. Apoi, si-a dat seama ca trebuie sa faca niste schimbari. "Oamenii intra pe YouTube din doua motive: sa vada clipuri virale si sa urmareasca videobloggerul preferat", spunea Johnson.

Odata ce a constientizat acest lucru, si-a inceput drumul spre succes. A deschis noul canal video, pe data de 25 mai 2008, avand o strategie clara, un limbaj colorat si atractiv si o grafica ceva mai buna, comentand clipuri virale pe care le incarca pe site in zilele de marti si joi.

Primele 5 milioane de dolari

Dupa ce numarul de vizualizari a crescut, Johnson si-a format o echipa, care acum este compusa din cinci scenaristi si un producator. Averea neta a lui Ray William Johnson, obtinuta din postarea filmuletelor pe YouTube, este estimata la cinci milioane de dolari, potrivit portalului Therichest.org. Johnson este unul dintre putinii entertaineri ai YouTube-ului care nu au acceptat sponsorizari sau plasare de produse.

Ray a gasit cateva cuvinte-cheie pe care le foloseste, care ii individualizeaza stilul si care fac parte din strategia ce face ca un blog video sa fie un succes.

De exemplu, cand prezinta un clip care devine foarte popular intr-un timp scurt, foloseste sintagma "Geezus!". Atunci cand face comentarii pe baza unei filmari in care personajele au o mimica ciudata, il vei auzi spunand "Epic face! Epic face!".

A lansat si varianta in spaniola

Acum are trei show-uri:  "=3", difuzat pana acum in 252 de clipuri, "YourFavoriteMartian" (Martianul Tau Favorit), un canal de parodii muzicale animate cu 1,7 milioane de abonati pentru care a realizat, pana acum, 24 de clipuri, si "Breaking Los Angeles".

Ultimul este un videoblog personal, compilat din imagini filmate de Johnson in timpul saptamanii, care apare in fiecare miercuri si are deja 921 de abonati. in februarie 2011, a lansat "Igual a tres" (varianta in limba spaniola a emisiunii "=3"), realizata de un comediant care nu se bucura, insa, de aceeasi popularitate, avand doar 216.890 de abonati.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016