E-mailul tau va fi citit daca il trimiti la ora 8.00
emailinboxnewsletterora trimitere emailraspuns email
Orice persoana are de transmis un mesaj important via e-mail. Si de multe ori se intampla sa nu primeasca un raspuns zile in sir. Ti s-a intamplat si a fost o experienta ciudata, nu-i asa?
Ramon Ray a studiat 21 milioane de mesaje e-mail de la firma GetResponse care cauta cele mai ore si strategii pentru a obtine raspuns de la altii.
Desi orele variaza in functie de oameni, studiul are si o concluzie. Asadar, cele mai bune ore pentru trimiterea unui e-mail sunt intre orele 8.00 - 10.00 sau 15.00 - 16.00.
E-mailul ora de ora
23,63% dintre cei care primesc un e-mail il deschid la o ora dupa ce ajunge in inboxul lor. Apoi, 9,52% deschid dupa doua ore, 6,33% dupa trei ore, 4,8% dupa patru ore, 2,78% dupa 22 de ore, 0,72% dupa 23 de ore, 0,63% dupa 24 de ore.
Raspunsul cel mai bun pe care il poate avea un e-mail este la o ora dupa trimitere. In doua ore, rezultatele scad la jumatate, in trei ore scad cu inca 30%, iar dupa cinci ore rezultatul scade mai mult de 90%.
Teoretic, un e-mail trimis la ora 17.00 are 23,63% sanse de a fi deschis in prima ora dupa trimitere, dar in practica oamenii sunt prinsi in trafic la acea ora, la ora 18.00 isi comanda pizza, la ora 19.00 se ocupa de copii, iar la ora 20.00 isi verifica e-mailul din nou.
Dar acum, dupa patru ore de la trimitere, sansele unui newsletter de a fi deschis scad cu 5%.
Altfel, cele mai multe mesaje ajung in inbox dimineata. De aceea, mesajele trimise dupa amiaza au mai multe sanse de a fi deschise.
Mesajele trimise intre miezul noptii - 6.00 dimineata au o rata de deschidere de 5,9%, cele trimise intre 6.00 - 12.00 (38,7%), 12.00 - 18.00 (25,8%), 18.00 - miezul noptii (29,6%).