Facebook a cumparat Instagram pentru un miliard de dolari
facebookinstagramachizitieretea de socializarefotografiiprodusmark zuckerberg
Facebook a achizitionat Instagram pentru un miliard de dolari (cash and stock). Instagram este o platforma mobila de socializare, centrata in jurul fotografiilor. A crescut de la un milion de utilizatori, la nivelul lunii ianuarie 2011, la 15 milioane de utilizatori, in luna decembrie a aceluiasi an. In prezent, are 30 milioane de utilizatori.
Mark Zuckerberg a anuntat achizitia pe Facebook: "Sunt incantat sa va anunt ca am cumparat compania Instagram. Echipa sa talentata se va alatura celei de la Facebook. Timp de ani de zile, ne-am concentrat asupra construirii celei mai bune experiente de sharing a fotografiilor cu familia si prietenii. In prezent, o sa putem lucra cu echipa Instagram, pentru a oferi aceeasi experienta unica, pe telefoanele mobile, in functie de preferintele de personalizare ale fiecarui utilizator.
Consideram ca aceste doua experiente se completeaza reciproc. Pentru a fi siguri ca vom reusi, trebuie sa dezvoltam functiile Instagram, ci nu sa integram serviciul cu Facebook. De aceea, Instagram va fi imbunatatita independent. Milioane de oameni din intreaga lume indragesc aplicatia Instagram si brandul asociat acesteia si scopul nostru este sa o popularizam si mai mult.
Faptul ca Instagram este conectata cu alte servicii, dincolo de Facebook, reprezinta o parte importanta a experientei de socializare. Intentionam sa pastram functiile esentiale, precum capacitatea de a posta pe alte retele sociale, posibilitatea de a NU partaja pozele de pe Instagram pe Facebook, daca nu doriti si cea de a avea followeri si de a urmari alti utilizatori, dincolo de pagina noastra.
O sa incercam sa invatam din experienta Instagram, pentru a dezvolta propriile noastre produse. In acelasi timp, o sa incercam sa ajutam Instagram sa creasca, sustinuta de echipa noastra de tehnicieni si infrastructura web a Facebook.
Acesta este un pas important pentru Facebook, deoarece este PENTRU PRIMA OARA CAND CUMPARAM UN PRODUS AL UNEI COMPANII CU ATAT DE MULTI UTILIZATORI. Nu intentionam sa repetam acest pas. Totusi, furnizarea celei mai bune experiente de photo sharing reprezinta un punct forte pentru Facebook si motivul pentru care sute de milioane de utilizatori prefera aceasta retea de socializare. A meritat sa aducem aceste doua companii la un loc.
Asteptam cu maxim interes sa lucram cu echipa Instagram si suntem incantati de noile experiente pe care le vom construi impreuna".
via |
businessinsider.com