Masurarea eficientei unei campanii in social media
social mediaeficientacampaniepublicitateindicatoriadbreakretailbriefclientcifrespecialist
Indicatorul de audienta in publicitate, indicatorii de imagine si ratele de conversie sunt principalele elemente care decid succesul sau esecul unei campanii in social media.
Cei de pe piata locala de comunicare online au vorbit despre eficienta campaniilor de social media, in cadrul AdBreak, editia a 38-a. Potrivit lui Radu Ionescu, creative director la Kinecto, un indicator de baza este reach-ul, fie ca ne referim la mediul online sau offline.
Costin Radu, Managing Partner la The Geeks, considera ca succesul unei asemenea campanii depinde de categoria in care activezi. De exemplu, spune Radu, citat de
dailybusiness.ro, daca lucrezi in retail, poti masura eficienta in rate de conversie. La FMCG urmaresti indicatorii de imagine.
O campanie eficient este o campanie care genereaza inca un brief de la acelasi client, cu mai multe cerinte specifice, apreciaza Bogdana Butnar, Digital Strategic Planner.
Mugur Patrascu, Managing Partner la iLeo, spune ca insusi clientul trebuie sa vada daca lucrurile facute de campanie sunt bune si indeplinesc obiectivele fixate. Cifrele pot minti, considera specialistul: "Si juriul isi ia teapa pe niste cifre la un moment dat".