Poveste de shopping: H&M si romanii
hennes&mauritzh&mhmmagazin h&m
Daca nu stau la cozi pentru ce produce Apple, tinerii romani sunt mai receptivi cand vine vorba de moda si, cand moda vine la ei, se duc si ei la ea. Sau, mai bine zis, se bulucesc la ea. Multe marci de haine sunt deja in Romania, dar suedezii de la Hennes&Mauritz au stiut sa astepte si mai ales sa se lase asteptati.
Cum criza a facut gauri ca de cascaval in ansamblul spatiilor comericale din malluri, suedezii au decis sa recupereze timpul pierdut si sa deschida, rand pe rand, nu mai putin de opt magazine, anul acesta, in Romania.
Pe primul, astazi. In AFI Cotroceni, unde s-au bulucit cateva mii de persoane, unele dintre ele fara ca macar sa fi auzit inainte de H&M, dar, daca e o coada, un eveniment, hop si ei ca poate e ceva gratis. Nu a fost sau a fost si nu prea, prima suta de cumparatori primind un card de 80 de lei.
Preturile nu sunt mari, ca doar de aia este apreciata firma, dar nici nu prea este spectaculoasa marfa. Gasesti tunici cu 39,90 lei, top-uri de 20 de lei. Ai ce sa cumperi daca tii neaparat si, mai ales, daca mai gasesti modelele si marimile.
Daca nu, maine, la Unirea Shopping Center, se deschide un nou magazin, care, fiind in buricul orasului, va atrage si mai multi cumparatori si cumparatoare. Ca acu’ avem si noi H&M. Si?