Specialistii in marketing online trebuie sa-si faca rost de filmul lui Justin Bieber: Iata si de ce
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Specialistii in marketing online trebuie sa-si faca rost de filmul lui Justin Bieber: Iata si de ce
Unu la mana, este absolut imposibil sa nu fii intrigat cum un pusti din Ontario, Canada, a devenit intr-un an jumate atat de puternic si de influent.
Filmul, care a incasat 30 de milioane de dolari in prima saptamana, a avut, aproape in totalitate o audienta cu o medie de varsta sub 15 ani. Titlul filmului: "Never Say Never" (Niciodata sa nu spui niciodata, n.r.).
Doi la mana, este greu de ignorat faptul ca un pusti a transformat peisajul mediei sociale si a pus la treaba unul dintre cele mai importante si greu accesibile segmente demografice. Specialistii in marketing online trebuie sa fie de acord cu faptul ca povestea lui Justin Bieber este extrem de convingatoare. Este impresionant sa urmaresti cum un tanar a reusit sa influenteze media sociale si sa-si construiasca o relatie directa cu fanii. Povestea lui Bieber este o puternica de declaratie ca totul este posibil online si ar trebui sa insufleteasca orice specialist in marketing online si sa-i insufle incredere ca exista intotdeauna modalitalor de atingere a tintelor de piata si de obtinere a unei relatii minunate cu clientii.
Si, daca nu ati vazut inca statisticile, fiti uimiti:
Fani pe Twitter: 9,5 milioane = populatia Suediei si aproximativ 3% din tot traficul Twitter
Rezultate cautari pe Google: 315 milioane - Osama Bin Laden - 67de milioane si Iisus - 340 de milioane
Fani pe Facebook: 27 de milioane - Coca-Cola - 23 de milioane si Starbucks - 20 de milioane
Prieteni pe MySpace: 1,3 milioane
Vizualizari pe YouTube: 1,6 miliarde
Filmul lui Justin Bieber ofera o perspectiva "istorica" interesanta asupra modului in care acest pusti talentat a ajuns dintr-un oarecare la cea mai influenta persoana online.
Filmul dureaza doua ore, dar acestea sunt suportabile, mai ales daca aveti copii. Cea mai interesanta parte a filmului vorbeste despre cum, influentand Twitter, Justin Bieber si-a adunat primii fani si i-a facut sa-i cumpere muzica. A scris pe reteaua de socializare cand si unde avea sa tina o conferinta sau un concert si le-a demonstrat producatorilor din domeniul muzical cat de fanatici sunt fanii lui si ca, da, merita sa devina o investitie majora.