Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Studiu: Retelele sociale pot "promova" o anumita stare de spirit


Studiu: Retelele sociale pot promova o anumita stare de spirit
de la 13 Mar. 2014
Studiu: Retelele sociale pot "promova" o anumita stare de spirit
Tags: studiuretele socialepromovarestarecaliforniaspirit uman

Un studiu al cercetatorilor de la University of California, Yale si Facebook au descoperit ca starile de spirit ale oamenilor pot fi propagate in mod "viral" prin intermediul retelelor de socializare.

Folosind informatiile furnizate de milioane de utilizatori ai Facebook-ului, cercetatorii au examinat impactul zilelor ploioase.
 
Ei au descoperit ca pentru fiecare persoana direct afectata de ploaie, alte doua persoane vor resimti acelasi impact.
 
Studiul a fost publicat in revista stiintifica Plos One. 
 
"Ceea ce simt si exprima oamenii dintr-un anumit loc poate fi propagat in alte zone ale globului, in aceeasi zi!", arata raportul citat de BBC.
 
Potrivit acestora, datele sugereaza ca "retelele sociale online pot amplifica intensitatea sincronizarii emotionale la nivel global".
 
Spiritul pozitiv este resimtit mai rapid
 
Cercetatorii au stiut dintotdeauna ca emotiile pot fi transmise prin intermediul interactiunii "intre patru ochi", dar acum sunt examinate efectele interactiunilor social media.
 
Expertii - unii dintre ei erau angajati la Facebook in perioada realizarii studiului - au analizat "continutul emotional" afisat de miliarde de persoane pe Facebook, intre ianuarie 2009 si martie 2012.
 
Pentru a verifica daca starile de spirit se raspandesc, au analizat actualizarile in cazul timpului ploios.
 
Ei au descoperit ca volumul afirmatiilor negative pe Facebook a crescut cu 1,16%, iar cel al afirmatiilor pozitive, cu 1,19%, ca "raspuns" la vremea nefavorabila.
 
Expertii au analizat mesajele celor care erau prieteni cu cei afectati de ploaie, dar care locuiau in orase cu vreme frumoasa.
 
Rezultatul? Fiecare mesaj negativ a generat cu 1,29 mai multe postari pesimiste decat in mod normal, intre prietenii respectivilor "meteorologi".
 
In mod surprinzator, fiecare mesaj pozitiv a avut un impact mai puternic: daca un utilizator a postat un mesaj de incurajare, acesta a generat un plus de 1,75 afirmatii pozitive.
 
"Aceste rezultate arata ca starile umane se propaga prin retelele sociale si genereaza o sincronizare la scara larga, iar persoanele fericite si mai putin fericite se simt ca intr-un montagne-russe", au precizat cercetatorii.
 
"Drept urmare, s-ar putea sa asistam la o ascensiune a "starii globale de spirit", care ar urma sa genereze o volatilitate mai mare in toate sistemele, de la cele politice, pana la cele financiare". 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016