600 de locuri din care va puteti procura semnatura electronica
anaftaxeimpozitecasdeclaratia unicadeclaratia 112d112semnatura electronicacertificat digitalbcrbancaconsiliertrans sped
Firma Trans Sped, unul din furnizorii autorizati pentru emiterea certificatului digital calificat de semnatura electronica, sustine ca obtinerea acestuia de catre firmele care trebuie sa depuna declaratia unica 112 reprezinta o operatiune facila si la indemana, datorita parteneriatului cu Banca Comerciala Romana, care pune la dispozitie intreaga retea de 600 de sucursale pentru clientii sai care doresc semnatura electronica.
"Toate formalitatile pot fi indeplinite, fara nici un cost suplimentar, in orice sucursala BCR din tara in care se regaseste un Consilier Micro dedicat, care poate indruma clientul in obtinerea certificatului. In plus, parteneriatul nostru ne permite sa oferim o reducere de pret de 23% clientilor BCR", a declarat Viky Manaila, managing director al Trans Sped.
Declaratia unica 112 trebuie depusa si de medicii care au contract cu Casa de Asigurari de Sanatate. Pentru medicii de familie, Trans Sped a pregatit o oferta speciala pe durata Conferintei Nationale de Medicina Familiei care se desfasoara la Bucuresti in perioada 23-26 martie. Compania va fi prezenta cu un stand dedicat in care semnatura electronica va putea fi obtinuta pe loc, la un pret special.
Termenul limita pentru depunerea declaratiei unice privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate (Formularul D112) este 25 martie (vineri) pentru obligatiile declarative aferente lunii februarie.
Pentru a sprijini conformarea voluntara din partea contribuabililor, conducerea ANAF a decis ca in zilele de 23, 24 si 25 martie, programul de lucru sa fie prelungit si adaptat situatiei existente.
Pana la data de 1 iulie 2011, contribuabilii vor putea depune noul formular fie prin Internet, fie la ghiseu, in ultima situatie prezentand Anexa 1 semnata si stampilata, celelalte informatii urmand sa fie livrate pe suport electronic (CD).
Dupa data de 1 iulie, depunerea prin Internet devine obligatorie. Depunerea prin Internet presupune achizitionarea unui certificat digital calificat de semnatura electronica emis de furnizorii autorizati si inrolarea acestuia la organele fiscale.
Incepand cu obligatiile declarative aferente lunii ianuarie 2011, contribuabilii care au calitatea de angajatori sau asimilati utilizeaza un singur formular (D112) privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular ce va fi transmis numai autoritatii fiscale competente.
Procedura declaratiei unice a intrat in vigoare de la 1 ianuarie 2011.
"Dat fiind faptul ca mai sunt cateva luni pana la intrarea in vigoare a obligativitatii depunerii prin internet a declaratiei unice, recomandam contribuabililor sa inceapa sa utilizeze canalul electronic sau sa se asigure din timp ca intrunesc toate cerintele legale pentru depunerea prin internet", a declarat presedintele ANAF, Sorin Blejnar.