Compania Cadbury ii cere scuze lui Naomi Campbell din cauza unei reclame
naomi campbellcadburyciocolatareclamarasism
Gigantul care produce ciocolata Cadbury si-a cerut scuze lui Naomi Campbell, dupa ce supermodelul a sustinut ca o reclama a firmei, care o compara cu o ciocolata, este rasista, informeaza Guardian.
Reclama promoveaza ciocolata Bliss si are sloganul: "Da-te la o parte, Naomi, a aparut o noua diva". Campbell s-a declarat "socata" de campanie. "Este suparator sa fii comparat cu o ciocolata, nu doar pentru mine, ci si pentru toate femeile si barbatii de culoare. Nu gasesc nimic amuzant in aceasta reclama. E jignitor si dureros", sustine top-modelul.
Cadbury a scos de pe piata reclamele ofensatoare, iar oficialii companiei au spus ca nu au avut intentii rautacioase. "Nu am vrut sa o jignim pe Naomi, pe familia ei sau pe oricine altcineva. Ne pare sincer rau ca s-a intamplat asta", se arata intr-un comunicat al producatorului de ciocolata.
Campbell a acceptat scuzele, dar a punctat ca acestea au venit cu intarziere. "Ma bucur ca reprezentantii Cadbury mi-au transmis scuze sincere in ceea ce priveste campania lor la ciocolata Bliss. Reclama e proasta din mai multe puncte de vedere, nu doar fiindca m-au asociat pe mine cu produsul. E o rusine ca a durat atat de mult pana cand Cadbury s-a sesizat".