Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Compania Cadbury ii cere scuze lui Naomi Campbell din cauza unei reclame


Compania Cadbury ii cere scuze lui Naomi Campbell din cauza unei reclame
de la 07 Iun. 2011
Compania Cadbury ii cere scuze lui Naomi Campbell din cauza unei reclame
Tags: naomi campbellcadburyciocolatareclamarasism

Gigantul care produce ciocolata Cadbury si-a cerut scuze lui Naomi Campbell, dupa ce supermodelul a sustinut ca o reclama a firmei, care o compara cu o ciocolata, este rasista, informeaza Guardian.

Reclama promoveaza ciocolata Bliss si are sloganul: "Da-te la o parte, Naomi, a aparut o noua diva". Campbell s-a declarat "socata" de campanie. "Este suparator sa fii comparat cu o ciocolata, nu doar pentru mine, ci si pentru toate femeile si barbatii de culoare. Nu gasesc nimic amuzant in aceasta reclama. E jignitor si dureros", sustine top-modelul.
 
Cadbury a scos de pe piata reclamele ofensatoare, iar oficialii companiei au spus ca nu au avut intentii rautacioase. "Nu am vrut sa o jignim pe Naomi, pe familia ei sau pe oricine altcineva. Ne pare sincer rau ca s-a intamplat asta", se arata intr-un comunicat al producatorului de ciocolata.
 
Campbell a acceptat scuzele, dar a punctat ca acestea au venit cu intarziere. "Ma bucur ca reprezentantii Cadbury mi-au transmis scuze sincere in ceea ce priveste campania lor la ciocolata Bliss. Reclama e proasta din mai multe puncte de vedere, nu doar fiindca m-au asociat pe mine cu produsul. E o rusine ca a durat atat de mult pana cand Cadbury s-a sesizat".
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016