Topul ziarelor cu cele mai mari venituri din publicitate
ziarecotidianpublicitatereclameprofit
In primele trei luni ale anului 2012 au aparut peste 7.000 de machete publicitare in ziarele centrale, cu 18,5% mai putine fata de perioada similara a anului trecut.
Volumul net al incasarilor ziarelor centrale provenite din reclame in primul trimestru din 2012 a ajuns la 3,4 milioane de euro, conform Forbes Romania.
Aceasta suma reprezinta valoarea celor 7.824 de reclame aparute in cotidianele din Bucuresti, castig cu 4% mai mic fata de anul 2011.
In urma publicitatii, "Ziarul Financiar" a incasat cea mai mare suma dintre cotidianele din Romania. Pentru cele 1.050 reclame, a castigat 2,7 milioane de euro.
Pe locul al doilea in topul publicatiilor cu cel mai mare buget provenit din reclame se afla "Adevarul" care a castigat 2,54 milioane de euro, iar locul trei este ocupat de "Click" care a publicat machete publicitare in valoare de 2,37 milioane de euro.
Locul patru in acest top ii revine cotidianului "Romania libera", care a publicat cele mai multe materiale publicitare, insa volumul brut obtinut nu il claseaza in primele pozitii.