10 moduri in care hotelierii isi calca pe nervi clientii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 moduri in care hotelierii isi calca pe nervi clientii
Nu cred ca este persoana care sa nu fi fost scoasa din sarite macar o data de practicile unui hotel. Site-ul Oyster.com, pe care calatorii publica review-uri ale locurilor in care s-au cazat, a publicat o lista cu 10 lucruri care ii enerveaza cel mai mult pe clienti la hoteluri.
10. Trebuie sa platesti pentru un loc de parcare sau ca un valet sa-ti parcheze masina. Cel mai bine, pentru e evita sa-si supere clientii, un hotel include aceste costuri in pretul camerei.
09. Personalul iti arata cum sa tragi apa la toaleta sau cum sa utilizezi dusul. Majoritatea oamenilor fac aceste lucruri, la ei acasa, de foarte multa vreme, asa ca stiu foarte bine sa foloseasca un WC.
08. Te tenteaza cu ciocolatele si alte gustari. Deseori, cei care se cazeaza la un hotel, gasesc pe noptiera ciocolatele sau biscuiti. Crezand ca sunt din partea casei, le consuma. Apoi, la check out, afla ca trebuie sa plateasca sume "frumusele" pe aceste mici "atentii".
07. Le permit clientilor sa isi "rezerve" sezlongurile la piscina. In unele hoteluri, clientii se trezesc la ora 06:00 pentru a-si rezerva un sezlong la piscina acoperindu-l cu un prosop. Cei care nu sunt la fel de matinali, dar merg sa se scalde inaintea primilor, nu mai au unde se aseza.
06. Cer bani pentru inchirierea unui sezlong. Odata ce omul plateste pentru serviciile hotelului, nu ar fi normal ca aceasta "taxa" sa fie inclusa din start in pret?
05. Sticlele de apa minerala din camera care costa 5 - 10 dolari. Acelasi produs costa la supermarket un dolar, maxim doi. Asta ca sa nu mai vorbim de preturile prohibitive ale gustarilor si bauturilor din frigider.
04. Angajatii hotelurilor scriu propriile review-uri, pozitive, pe site-uri precum Oyster.com.
03. Hotelierii publica, pe site-urile de promovare sau pe pagina web proprie imagini masluite. Sefilor de hotel, daca piscina voastra este de dimensiunile uneia gonflabile de gradina, pentru copii, nu incercati sa o faceti sa para un bazin olimpic doar prin schimbarea unghiului camerei foto sau folosind Photoshop!
02. Conexiune Wi-Fi pe bani. Internetul gratuit se gaseste astazi mai peste tot gratuit: la metrou, StarBucks, spalatoria auto de la colt etc. Nu e nevoie sa taxati clientii pentru ceva care este aproape la fel de comun ca hartia igienica.
01. In orasele in care exista acest "bir", hotelierii pun taxa hoteliera tot in carca clientilor.