Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 moduri in care hotelierii isi calca pe nervi clientii


10 moduri in care hotelierii isi calca pe nervi clientii
de la 13 Nov. 2011
10 moduri in care hotelierii isi calca pe nervi clientii
Tags: hoteliericlientihotelurioyster.cominternet

Nu cred ca este persoana care sa nu fi fost scoasa din sarite macar o data de practicile unui hotel. Site-ul Oyster.com, pe care calatorii publica review-uri ale locurilor in care s-au cazat, a publicat o lista cu 10 lucruri care ii enerveaza cel mai mult pe clienti la hoteluri.

10. Trebuie sa platesti pentru un loc de parcare sau ca un valet sa-ti parcheze masina. Cel mai bine, pentru e evita sa-si supere clientii, un hotel include aceste costuri in pretul camerei. 
 
09. Personalul iti arata cum sa tragi apa la toaleta sau cum sa utilizezi dusul. Majoritatea oamenilor fac aceste lucruri, la ei acasa, de foarte multa vreme, asa ca stiu foarte bine sa foloseasca un WC.
 
08. Te tenteaza cu ciocolatele si alte gustari. Deseori, cei care se cazeaza la un hotel, gasesc pe noptiera ciocolatele sau biscuiti. Crezand ca sunt din partea casei, le consuma. Apoi, la check out, afla ca trebuie sa plateasca sume "frumusele" pe aceste mici "atentii". 
 
07. Le permit clientilor sa isi "rezerve" sezlongurile la piscina. In unele hoteluri, clientii se trezesc la ora 06:00 pentru a-si rezerva un sezlong la piscina acoperindu-l cu un prosop. Cei care nu sunt la fel de matinali, dar merg sa se scalde inaintea primilor, nu mai au unde se aseza. 
 
06. Cer bani pentru inchirierea unui sezlong. Odata ce omul plateste pentru serviciile hotelului, nu ar fi normal ca aceasta "taxa" sa fie inclusa din start in pret?
 
05. Sticlele de apa minerala din camera care costa 5 - 10 dolari. Acelasi produs costa la supermarket un dolar, maxim doi. Asta ca sa nu mai vorbim de preturile prohibitive ale gustarilor si bauturilor din frigider.  

 
04. Angajatii hotelurilor scriu propriile review-uri, pozitive, pe site-uri precum Oyster.com. 
 
03. Hotelierii publica, pe site-urile de promovare sau pe pagina web proprie imagini masluite. Sefilor de hotel, daca piscina voastra este de dimensiunile uneia gonflabile de gradina, pentru copii, nu incercati sa o faceti sa para un bazin olimpic doar prin schimbarea unghiului camerei foto sau folosind Photoshop! 
 
02. Conexiune Wi-Fi pe bani. Internetul gratuit se gaseste astazi mai peste tot gratuit: la metrou, StarBucks, spalatoria auto de la colt etc. Nu e nevoie sa taxati clientii pentru ceva care este aproape la fel de comun ca hartia igienica. 
 
01. In orasele in care exista acest "bir", hotelierii pun taxa hoteliera tot in carca clientilor. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016