Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 tool-uri gratuite must have cand incepi o afacere


5 tool-uri gratuite must have cand incepi o afacere
de la 23 Sep. 2019
5 tool-uri gratuite must have cand incepi o afacere
Tags: softwaresoft facturaregratuite

Sigur ai citit despre afaceri care mor cu produsul perfect pe masa, ca pacientul in moarte clinica pe masa de operatii. Motivul e simplu, si anume ca numai produsul, fie el si chipes si nemaivazut, nu e suficient pentru a construi o afacere de succes. Da, a CONSTRUI si nu a obtine succes, ca succesul se cladeste in timp, cu actiuni repetitive, constante, cu munca asidua si nu cu noroc.


Am vazut multi antreprenori la inceput de drum, care isi spun cu convingere ca produsul lor e atat de bun si nemaivazut ca se va vinde singur. Poate fi asa, daca vinzi apa si alt furnizor pe lume nu mai exista. Altfel, daca vrei sa obtii performanta, ar fi bine sa iei in calcul ca tu esti cauza care va determina rezultatul si ca ai nevoie sa iti organizezi timpul, sa iti prioritizezi corect actiunile inca de la inceput. Iar pentru asta te poti ajuta de cateva tool-uri pe care le gasesc pretioase, dar nu costisitoare, caci sunt chiar gratuite.


1. Social Media


Poti sa iti mai imaginezi o lume fara internet, tehnologie, smartphones? Nu. Pai nici clientii tai nu pot sa si-o imagineze! Noul motor de cautare la indemana tuturor este Facebook, mai ales pentru afacerile la  inceput de drum: poti descrie cu text si imagini ce faci, beneficiile produsului tau etc. Poti educa, informa, crea asteptari corecte ale publicului tinta, pentru a evita insatisfactia fata de produs/serviciu.

Te poti ajuta de Instagram de asemenea, mai ales daca produsul tau este atragator vizual – fashion, food, hand made, activitati de creatie etc.
 

2. Imaginile spun mai mult ca textul


Vorbim din ce in ce mai mult despre conceptul scrolling through life. Pentru ca social media ne-a obisnuit sa citim pe diagonala, in viteza, iar studiile arata ca, pentru a capta atentia cititorului pe o imagine, ai la dispozitie 1 secunda. Iar pe un video pe care il postezi pe pagina ta, media timpului de vizionare este de 8 secunde! Deci concentreaza-te sa obtii ceea ce numim scurt si la obiect.

Si sa fim seriosi, iti e mai usor sa vorbesti prin imagini, nu-i asa? Poti folosi cateva tool-uri gratuite pentru a gasi imagini, cum ar fi unsplash.com sau freepik.com.                                                                 


3. Organizeaza-ti timpul si prioritizeaza-ti corect activitatile


Vrei sa fii serios fata de clientul tau, nu ii poti spune „am uitat sa va sun”. Studiile arata ca nemultumirea clientilor vine mai degraba din experienta de client in sine decat din asteptarile neindeplinite fata de produs. Asa ca ofera-i clientului o experienta placuta, punandu-i la dispozitie servicii la timp, cum ai promis etc.

Pentru a-mi organiza timpul eu ma folosesc de Planner pro, o aplicatie mobile gratuita, in care poti si prioritiza taskurile sau iti poti stabili reminder-ele pentru a fi sigur ca nu uiti.


4. Un soft free de facturare


Chiar si cand ai clienti putini, la inceput e important sa organizezi informatiile despre ei, in perspectiva, pentru viitor. Sunt softuri gratuite care te pot ajuta sa economisesti timp si energie, pentru ca stiu sa:

  • inmagazineze date despre comenzi - nu trebuie sa mai cauti tu la urmatoarea comanda, ci doar sa duplici comanda initiala;
  • completeze automat datele fiscale ale companiei, cum sunt adresa corecta, CUI-ul etc.

Ele retin si date despre produsele tale, pot sa iti dea status in timp real despre vanzari. Ulterior, poti face si singur analiza si sa decizi ce e de facut pentru rezultate mai bune.

5. Analiza pe cifre nu e optionala, daca vrei performanta

Fie ca folosesti sau nu un soft gratuit de facturare, care poate sa iti dea indici despre rezultatele tale, ar fi bine sa inveti sa citesti cifrele. Sa inveti la ce sa fii atent, la ce sa te uiti pentru a evita riscurile viitoare. Asta te pune intr-o stare generala buna, de siguranta si control. Pe viitor, vei avea nevoie sa inveti ce inseamna un cash flow sau un raport de profit and loss, iar pentru asta exista cursuri gratuite, care te pot invata si ajuta sa te imprietenesti cu cifrele.

Sigur, mai sunt si altele de care te poti folosi pentru a-ti face viata mai usoara, pentru a-ti prioritiza actiunile ca sa obtii rezultate si, mai mult, sa ai si un pic de timp pentru tine. Crede-ma ca produsul nu se vinde niciodata singur. Nu o sa reusesti sa te retragi pe o plaja insorita dintr-un produs reusit care o sa lucreze de unul singur pentru tine. Asa ca spor la organizat si performat!

De Roxana Epure, Managing Partner CIEL Romania




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016