Aperol devine partenerul global pe segmentul de bauturi alcoolice al Manchester United
aperolgruppo camparimanchester united
Aperol, brandul aperitiv din portofoliul Gruppo Campari, distribuit la nivel local de PPD Romania, a devenit partener oficial al Manchester United incepand cu 1 ianuarie 2014 pana la finalul sezonului 2016 -2017.
Parteneriatul cu renumita echipa de fotbal reprezinta o etapa importanta in expansiunea internationala a brandului Aperol, prin bautura de referinta, Aperol Spritz, care ofera suporterilor din intreaga lume o noua ocazie de a sarbatori reusitele echipei Manchester United.
Parte a parteneriatului incheiat, reclamele si sigla Aperol vor rula pe panourile digitale de pe stadionul Old Trafford in timpul meciurilor locale din Premier League, FA Cup si Capital One Cup.
Colaborarea cu Aperol va fi promovata prin intermediul unui program de activari de ATL, BTL, on trade, digital si PR, desfasurate in pietele cheie.
Activari de comunicare se vor desfasura in zilele in care sunt programate meciuri de fotbal in cele trei competitii, prin intermediul revistei lunare “Inside United” a clubului, pe canalul TV al Manchester United sau pe website. Pe Old Trafford, fanii vor putea savura cate un Aperol Spritz in spatiile dedicate.
"Aperol Spritz este aperitivul perfect, caracterizat prin culoarea portocalie si gustul unic gratie retetei neschimbate pe baza de infuzie de ingrediente selectionate, cum ar fi bitter, portocale dulci si multe alte plante (inclusiv rubarba) si radacini in proportii perfecte.
Spritz, obtinut din amestecul de Aperol cu Prosecco si apa minerala, este bautura preferata a italienilor si a devenit o bautura de referinta la nivel international, datorita gustului sau unic", precizeaza comunicatul de presa.
Manchester United este unul dintre cele mai apreciate cluburi de fotbal, cu o istorie de peste 135 de ani, in care a castigat 62 de trofee si 659 milioane de fani in lumea intreaga, iar Aperol Spritz este bautura perfecta pentru sarbatorirea succeselor viitoare ale clubului.