Ce au cumparat romanii de la bacanie, iarna aceasta: Mezeluri din carne de porc, 830 sticle de vin si peste 700 de borcane de dulceturi
bucurestibacania cu sufletdesign traditionalprodusedetalii
Vanzarile din lunile de iarna ale Bacaniei cu suflet, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de profil, reprezinta circa 30% din cele realizate anual. Numai luna decembrie a anului trecut a constituit 15% din vanzarile bacaniei din 2013. Printre cel mai bine vandute produse in perioada decembrie 2013 - februarie 2014 se numara mezelurile, vinurile si dulceturile.
In luna decembrie a anului trecut, Bacania cu suflet a vandut cu precadere mezeluri, iar dintre acestea cele de porc au detinut majoritatea (73%), fiind urmate de cele de curcan (8%), rata (6%) si vita (6%).
“Mezelurile de sezon, specifice Craciunului, cum sunt toba, caltabosul, lebarul, soricul si carnatii, au insemnat mai mult de jumatate din vanzarile realizate in decembrie. Totodata, pe langa aceste produse traditionale, clientii nostri au cumparat, in ultima luna a anului trecut, si diverse specialitati, precum pastrama de rata, sunca de curcan, jambonul si muschiuletul crud – uscat”, a aratat Liviu Oprea, manager Bacania cu suflet.
In plus, in decembrie 2013, in afara de mezeluri, bauturile alcoolice au insemnat un sfert din vanzari. Vinurile rosii si seci au avut cea mai mare pondere in vanzari (71%), pe aceasta categorie de produse.
Per total, vanzarile inregistrate de Bacania cu suflet in decembrie anul trecut au fost de 2,5 ori mai mari decat cele din aceeasi perioada a lui 2012.
In februarie 2014, romanii au preferat vinul alb in detrimentul celui rosu
In ianuarie, din cauza vremii capricioase, care i-a tinut pe romani in case, vanzarile au coborat, pentru ca in februarie acestea sa revina pe un trend ascendent.
“Luna februarie marcheaza o revenire a pietei, vanzarile fiind duble comparativ cu anul trecut. Pe parcursul lunilor de iarna, obiceiurile de consum ale romanilor s-au schimbat, astfel ca, daca in decembrie 2013 vinul rosu era preferat de 46,95% dintre acestia, vinul alb de 38,03% si cel roze de 15,02%, in februarie 2014 vinul alb a fost cel mai cumparat pe acest segment (45,45%), acesta fiind urmat de cel rosu (37,5%) si cel roze (17,05%)”, a explicat Liviu Oprea.
In perioada de iarna, Bacania cu suflet a vandut peste 700 de borcane de dulceturi, triplu fata de numarul de gemuri cumparate de romani in aceeasi perioada.
In ceea ce priveste bonul mediu de comanda, acesta a urcat in decembrie anul trecut de la 37 la 45 de lei, iar in ianuarie si februarie la 41 – 43 de lei.
Bacania cu suflet, localizata in Bucuresti, pe strada D.I. Mendeleev, la numarul 37, a luat nastere in decembrie 2011, ca o afacere de familie a sotilor Doina si Liviu Oprea. Cu un design traditional, din lemn, bacania este formata din trei incaperi: una cu bauturi traditionale romanesti, cealalta cu produse alimentare traditionale si ecologice, precum mezeluri si dulceturi, iar ultima cu accesorii traditionale de design interior – farfurii pictate manual si vase din fonta ce readuc in prezent obiceiurile de gatit de altadata. Produsele din Bacania cu suflet sunt traditionale, atestate, majoritatea lor provenind exclusiv din Romania, din gospodarii particulare sau de la mici producatori. Mai multe detalii despre bacanie puteti afla de pe site www.bacaniacusuflet.ro sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/BacaniaCuSuflet .