Cea mai ridicola idee finantata vreodata de Kickstarter
kickstarterpernathe ostrich pillowthe snuggieprodusmarketing
Peste 1.000 de oameni au cumparat deja Perna-Strut. Ideile ridicole reusesc tot mai des sa obtina finantare de la site-uri de crowdfunding precum Kickstarter.
The Ostrich Pillow a fost prezentata pe site in data de 18 septembrie si a generat deja vanzari serioase.
Acest proiect a fost sustinut de Glamour, TechCrunch si The Next Web. O mie de persoane au promis ca vor achizitiona ciudatul produs.
The Ostrich Pillow a fost creata de Studio KG. Practic, vorbim despre o perna uriasa, in care iti poti baga capul, pentru a dormi in locuri publice. Perna este dotata cu un orificiu pentru respiratie si doua orificii mari pentru maini, astfel incat sa poti motai cu manile deasupra capului.
Videoclipurile si fotografiile promotionale ii prezinta pe clienti dormind pe bancile aeroportului, pe mesele bibliotecilor publice si chiar la birou. "Tot ce trebuie sa faci este sa iti gasesti un loc in care sa dormi", specifica site-ul Studio KG.
A fost doar o chestiune de timp, pana cand produsele de acest gen sa obtina finantare de la Kickstarter. Producatorii The Ostrich Pillow folosesc aceeasi tactica de marketing ca si in cazul produsului The Snuggie - o patura in care poti sa te "imbraci"; dupa cum spune CEO-ul BuzzFeed, Jonah Peretti, umorul este mostenit pe cale sociala.
Patura Snuggie a fost promovata in nestire si a devenit un fenomen global; produsul s-a vandut in peste 20 milioane unitati in primul an de la lansare.