Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Interactive Intelligence a fost nominalizata Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact


Interactive Intelligence a fost nominalizata Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact
de la 26 Mai. 2014
Interactive Intelligence a fost nominalizata Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact
Tags: interactive intelligenceprodusedomeniiproblemefrost & sullivanservere

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, a primit titlul de Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact, oferit de compania de consultanta Frost & Sullivan.

Potrivit raportului intocmit de Frost & Sullivan, “Interactive Intelligence este un lider strategic in toate aspectele legate de sistemele software pentru centre de contact, fapt dovedit prin inovarea portofoliului de produse, precum si prin modul in care se adreseaza nevoilor de baza ale clientilor prin scalabilitate, fiabilitate si flexibilitate in implementarea solutiilor.”
 
Produsul de referinta al Interactive Intelligence, Customer Interaction Center™ (CIC), este o platforma all-in-one ce poate fi implementata atat la locatie cat si in cloud. Aceasta ofera aplicatii pentru centrele de contact, precum si aplicatii pentru comunicatii integrate destinate utilizatorilor de business, indiferent de dimensiunea companiei.
 
Titlul de „Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact” este acordat anual de Frost & Sullivan unui singur furnizor, in functie de performantele inregistrate de acesta la urmatoarele categorii: strategia de crestere; implementarea strategiei de crestere; gradul de inovare al produselor si tehnologiilor; generarea de valoare pentru clienti si pozitionarea pe piata.
 
Interactive Intelligence si-a surclasat primii doi competitori cu un scor general de 9,0 din 10,0, comparativ cu 8,8, respectiv 8,1. (Nota: Pentru a ramane impartiali, protejand in acelasi timp interesele competitorilor, Frost & Sullivan nu dezvaluie numele celorlalti furnizori analizati.)
 
Interactive Intelligence a obtinut un punctaj foarte ridicat pentru activitatile care aduc valoare adaugata clientilor, dar si pentru pozitionarea pe piata, avand scoruri de peste 9,5 la ambele categorii.
 
Intr-o declaratie din raport, cu privire la calitatea de lider a Interactive Intelligence in generarea de valoare adaugata pentru clienti, Frost & Sullivan mentioneaza: “Gama de produse all-in-one a Interactive Intelligence… rezoneaza cu clientii care doresc sa utilizeze o gama larga de solutii pentru comunicatii si centre de contact, fara a intampina problemele pe care le au de obicei produsele altor furnizori. In cele mai multe cazuri, aceasta arhitectura le permite clientilor sa adauge functionalitati fara a fi nevoie de servere suplimentare, ceea ce reduce costurile si complexitatea proiectelor.”
 
In ceea ce priveste leadership-ul demonstrat de Interactive Intelligence in pozitionarea pe piata, Frost & Sullivan a adaugat: “Interactive Intelligence a depus eforturi considerabile in cresterea scalabilitatii, a functionalitatii si fiabilitatii produselor sale de baza, ceea ce a condus la cresterea cotei de piata si castigarea de noi puncte de sprijin si in alte domenii. Cresterea scalabilitatii permite pozitionarea in cadrul companiilor mari din intreaga lume.”
 
Aceasta este a treia oara cand Interactive Intelligence este numita de catre Frost & Sullivan Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact. 

Pentru a descarca raportul complet Frost & Sullivan, vizitati: http://www.inin.com/resources/ProductLiterature/Frost-and-Sullivan-NA-Contact-Center-Company-of-the-Year-Award.pdf.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016