Marks semneaza o noua campanie Fan Courier, Moving Romania Forward
marksfan courierromania tvradu munteancampanie curierat
Marks , agentia de marketing simplificat, anunta lansarea campaniei de imagine "Moving Romania forward" FAN Courier. Sub umbrela promisiunii de brand, aceasta campanie este dedicata consolidarii pozitiei de leadership. O strategie de crestere echilibrata, realista si investitiile de la an la an au contribuit in egala masura la ceea ce reprezinta astazi FAN Courier: o companie recunoscuta ca lider al serviciilor de curierat rapid din Romania.
Strategic vorbind, inca de la inceputul colaborarii, in fiecare an, FAN Courier a comunicat promisiunea de brand venita din realitatea companiei: cel mai mare numar de expeditii, cel mai mare parc auto, cel mai mare depozit, cele mai noi tehnologii, servicii inovative. Nu e de mirare ca „Oriunde, cu placere”, promisiunea liderului categoriei, este un adevar sustinut de noua campanie.
Anul 2013 vine in consolidarea acestei pozitii, este “un an in care s-au facut investitii majore pentru respectarea promisiunilor: 1,5 milioane de euro investitii pentru demararea proiectului de largire a depozitului si alte 3 milioane de euro pentru innoirea parcului auto, investitii IT, pregatirea echipelor si a sediilor locale”, spune Roxana Magopet, Director Marketing FAN Courier.
Acum, parcul auto are in dotare peste 1650 de autovehicule cu peste 1.7 milioane de expeditii, lunar, extinse pe toata suprafata tarii.
Noua campanie „Moving Romania forward” a luat nastere foarte firesc:
“E usor sa scrii pentru un lider. Pentru ca nu trebuie nici sa “inventezi” argumente, nici sa construiesti povesti. Trebuie doar sa te uiti la realitate. Si asta am facut si noi. Ne-am uitat la cei 15 ani de cand FAN Courier este pe piata. De unde au plecat, unde au ajuns, ce fac si cum fac. Si a fost de ajuns. Pentru ca ceea ce fac este un lucru mare. FAN Courier este liantul business-urilor din Romania si fiind asta – misca Romania si o duce mai departe.”, subliniaza Alexandru Aron, Copywriter Marks. Intreaga campanie are o idee simpla si puternica - daca FAN Courier s-ar opri si pentru o zi, Romania ar sta in loc.
Spotul este difuzat pe statiile: Romania TV, Realitatea TV si Discovery. Radu Muntean - Regizor, Tudor Lucaciu - DOP, Dragos Porop - producator si intreaga echipa de la Multimedia Est au contribuit din plin la “dramatizarea” acestei idei si la concretizarea ei intr-un spot TV. De asemenea, campania este continuata si in mediile radio si online. Spotul poate fi urmarit aici: http://bit.ly/MovingRomaniaForward
ECHIPA MARKS
Silviu Padurariu – Creative Director
Alexandru Aron – Senior Copywriter
Francesca Mihai – Junior Account
Demis Ghindeanu – Strategic Planner
ECHIPA FAN COURIER
Roxana Magopet – Marketing Director
foto: banisiafaceri.ro