Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pentru prima data in Romania, un rege al asfaltului vrea sa termine o autostrada cu 9 luni inainte de termen


Pentru prima data in Romania, un rege al asfaltului vrea sa termine o autostrada cu 9 luni inainte de termen
de la 10 Iul. 2012
Pentru prima data in Romania, un rege al asfaltului vrea sa termine o autostrada cu 9 luni inainte de termen
Tags: romaniaregii asflatuluimichelangeloautostrada bucuresti-pitesti

Cand ma gandesc la drumurile si autostrazile aflate in constructie in Romania, imi vine in minte dialogul dintre Papa Iulius al II-lea si maestrul Michelangelo, legat de pictura de pe tavanul Capelei Sixtine. "Cand vei termina?", il intreba prelatul. "Cand va fi gata", raspundea, de fiecare data, artistul. Iar gata, pictura, nu a fost niciodata.


Nu pun semnul egal intre regii sflatului din Romania si marele artist renascentist, insa nu ma pot abtine sa nu ma gandesc la asta, de fiecare data cand ma gandesc la autostrazile pe care le construim de ani buni si nu le mai terminam. 

Autostrada Timisoara-Lugoj, lotul 1, cu o lungime de 9,5 kilometri, construita de Spedition UMB, firma controlata de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, alaturi de italienii de la Carena, ar putea fi gata la sfarsitul acestei luni, potrivit unor informatii ale Ziarului Financiar.
 
"La sfarsitul lunii iulie Spedition UMB termina si lotul 1 Timisoara-Lugoj, inceput pe 20 octombrie 2011", au spus reprezentanti ai Spedition UMB.
 
CNADNR a platit pana la 1 iunie circa 15,6 milioane de euro din contractul de circa 48,9 milioane de euro pentru aceasta autostrada.
 
Guvernul a promis si ca pe 20 iulie va fi deschisa Autostrada Bucuresti-Pitesti, care trebuia inaugurata inca din 2010. 

Via ZF



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

andrei 2012-07-16 00:01:35
Parca era vorba despre Bucuresti-Ploiesti.
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016