Considerat de principalii jucatori din online ca fiind "cel mai important eveniment de comert electronic din Romania", GPeC 2013 a fost lansat pe 26 aprilie, data la care a inceput perioada de inscrieri a magazinelor in competitie.
Magazinele care vor sa participe la cea mai ampla competitie din online-ul romanesc, o pot face pana pe 31.05.2013, completand formularul de pe site-ul www.gpec.ro. Taxa de inscriere este de 250 euro, dar magazinele beneficiaza de multiple avantaje in valoare de circa 3.000 euro.
Fiecare magazin e auditat de cei mai buni specialisti in comert electronic, toate magazinele acceptate primesc gratuit marca de incredere TRUSTED pentru un an de zile, toate magazinele beneficiaza gratuit de contul GOLD, la ClickTale timp de o luna, ClickTale fiind unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel global. Pretul de lista din oferta ClickTale este de 990 dolari, magazinele online care se inscriu in competitia GPeC, pana la data de 23 mai 2013, pot participa gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 27-28 mai, in limita a 2 persoane/magazin (economisesc astfel 150 euro), auditarea magazinelor inscrise la GPeC se realizeaza in 2 etape diferite pentru a urmari evolutia lor in timp, iar magazinele vor primi integral ambele rapoarte de evaluare ca sa stie exact unde stau bine si unde nu.
Dincolo de evaluarile juriului specialist, magazinele vor studiate de consumatorii obisnuiti, pentru a cunoaste feebdack-ul potentialilor clienti; magazinele inscrise la GPeC beneficiaza de discount pentru participarea la Scoala de Vara - singura serie de cursuri intensive de e-commerce, desfasurata timp de 5 zile la munte, alaturi de cei mai buni specialisti din online.
Potrivit organizatorilor, pana acum, cele mai multe magazine care si-au exprimat intentia de participare vand articole de vestimentatie si sunt "branduri cunoscute, unele din ele cu o puternica prezenta in mediul offline" - dupa cum declarat Andrei Radu, Fondatorul Galei Premiilor eCommerce. "Este, insa, semnificativ si numarul magazinelor care vand articole pentru copii, cadouri, bijuterii, produse cosmetice sau chiar servicii turistice", adauga Radu.