Producatorul unor programe populare, precum Photoshop si Acrobat, a inregistrat o crestere a pretului actiunilor.
Profitul net a crescut la 222,3 milione dolari (44 centi/actiune), de la 173,7 milioane dolari (35 centi/actiune), valoarea inregistrata in urma cu un an.
Veniturile Adobe s-au situat la acelasi nivel cu cele din 2011: 1,15 miliarde dolari.
Analistii Thomson Reuters estimau ca Adobe va obtine un castig de 57 centi/actiune si venituri de 1,1 miliarde dolari.
Adobe a anuntat ca a adaugat circa 10.000 de abonamente Creative Cloud pe saptamana, la portofoliul sau, in al patrulea trimestru, fata de 8.000 de abonamente pe luna (T3 2012).
In T2 2012, Adobe a lansat Creative Suite 6 - o colectie care cuprinde Photoshop, Illustrator, InDesign, Flash si Dreamweaver - si produsele web din categoria Creative Cloud, unde utilizeaza modelul abonarii, o sursa mult mai stabila de venituri pentru companie.
Actiunile companiei s-au apreciat incepand cu 11 decembrie, dupa ce Jeffrey & Co au majorat pretul tinta pentru acestea, mentionand ca investitorii sunt mult mai increzatori in noul model de business adoptat de ADOBE.