Raiffeisen simplifica obtinerea certificatului de semnatura electronica
raiffeisen bankraiffeisencertificat digital de obtinere a semnaturii electronicesemnatura electronicaanafitm
Raiffeisen Bank le ofera companiilor posibilitatea de a obtine certificatul digital de semnatura electronica printr-un singur drum la banca, spre deosebire de procedura standard, care presupune si o certificare la notar.
Clientii sunt asteptati in agentiile Raiffeisen Bank pentru a indeplini formalitatile simplificate de obtinere a certificatului digital de semnatura electronica.
Clientii se pot prezenta numai cu o copie a cartii de identitate si trebuie sa semneze un contract cu banca. In cel mult cinci zile, lucratoare, clientul va primi certificatul de semnatura electronica.
Procedura aduce o substantiala economie de timp, intrucat procedura standard presupune mai multe formalitati si contactarea mai multor institutii.
Lista agentiilor care ofera certificatul de semnatura electronica este disponibila pe Internet la http://www.raiffeisen.ro/intreprinderi-mici-si-mijlocii .
Semnatura electronica poate fi folosita pentru orice document in format digital. Documentul electronic capata astfel valoarea unui document oficial clasic, semnat pe hartie. La accesarea fondurilor europene, de exemplu, semnatura electronica este o obligatie.
In a doua jumatate a anului, contribuabilii vor putea folosi declaratii electronice semnate digital, in relatia cu ANAF, ITM, ONRC, Monitorul Oficial, Depozitarul Central, CNVM, Casa de Asigurari de Sanatate, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private si autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.