Noua
organigrama, rezultat al planului de management al PrioriPost, isi doreste sa consolideze departamentele din cadrul organizatiei, sa aduca o mai mare orientare catre client si sa genereze performanta. In noua
organigrama, exista pozitia de Financial Health Manager care se ocupa de „sanatatea” economica si financiara a diviziei, denumirea de Client Happiness Manager care se ocupa de multumirea si „fericirea” clientilor, precum si pozitia de Performance Manager asociata Directorului PrioriPost, care este responsabil cu performanta organizatiei din punctul de vedere al cotei de piata, al veniturilor, profitului, satisfactiei clientilor si beneficiilor pentru angajati.
„Ne dorim ca fiecarui coleg al nostru sa ii fie extrem de clar, inca din denumirea pozitiei pe care o ocupa, care este rolul sau in organizatie si care este scopul activitatii pe care o desfasoara. Mai mult, este necesar ca si partenerii nostri, clienti ai companiei, sa primeasca un semn indubitabil, si pe aceasta cale, ca ne preocupa intens gradul de satisfactie pe care il resimt din interactiunea cu serviciile noastre”, a declarat
Octavian Bădescu (foto), Performance Manager al PrioriPost.
Pe langa aceste pozitii, exista si un nou departament denumit „Departamentul Evolutie-Transformare” care reprezinta o structura formata din oameni foarte experimentati din PrioriPost, cu deschidere pentru conceptele noi si pentru procedurile din curierat. Din postura de Lideri Transformationali, vor sprijini comunicarea si introducerea de idei inovatoare, oferind solutii potrivite pentru a le intregra intr-un timp cat mai scurt si fara sincope in PrioriPost, facilitand implementarea.
Noua
organigrama presupune si atragerea de persoane-cheie in organizatie pentru a maximiza impactul pozitiv si construirea unei echipe puternice pe toate planurile activitatii PrioriPost.
„Sunt incantat, bucuros si onorat ca vom avea oportunitatea de a lucra cu cei mai buni. Numai cateva exemple: in zona de HR-Training, vom colabora cu un nume foarte relevant in domeniu, si anume cu Mihaela Forgaciu, iar pe partea de comunicare cu Raluca Băilescu, a carei agentie de comunicare se afla in top 20 agentii de PR din Romania. In acelasi timp, vom imbogati structura cu un aport de know-how specific si relevant curieratului privat, pentru a completa competentele colegilor din PrioriPost.” A adaugat Octavian Bădescu.
„Toti acesti oameni sunt motivati in special intrinsec, fiind atrasi de conceptul proiectului PrioriPost. Acestia doresc sa se implice si sa ajute la evolutia acestui brand cu traditie si cu o larga rezonanta.” A completat Octavian Bădescu, Performance Manager al PrioriPost.
Noua
organigrama intra in vigoare in luna iunie, iar pozitiile vor fi ocupate pe parcursul verii anului 2013.