Selgros Romania, premiata la Festivalul Golden Drum 2013 pentru campania Selgros.Merita
selgros romaniapremiifestivalul golden drum 2013
Compania Selgros Romania a fost premiata cu un Silver la categoria "Film", pentru spoturile "Jaful" si "Calaretii", in cadrul Golden Drum 2013, una dintre cele mai importante competitii de publicitate.
Cele doua spoturi fac parte din campania de comunicare „Selgros. Merita.” semnata de agentia Propaganda, prima campanie integrata a lantului de magazine cash & carry.
Lansata la finalul lunii aprilie, campania aduce companiei o noua pozitionare –“tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros le ofera clientilor sai: carmangeriile proprii.
Pentru a comunica acest diferentiator puternic, a fost creata platforma Selgros.Merita. in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Conceptul “Merita.” s-a declinat intr-o campanie in care oameni diversi, in situatii diverse, sunt intrebati de ce s-ar duce pana la Selgros pentru un produs pe care il gasesc si in alta parte. Executiile creative ofera oamenilor motive pentru care sa vina la Selgros, plecand de la motivul principal – carmangeria proprie.
Campania a fost comunicata pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.
”Echipa Selgros a primit vestea cu multa bucurie, mai ales ca este primul trofeu de acest fel castigat de Selgros Romania. Un premiu la acest de festival ne confirma faptul ca, impreuna cu agentia, am reusit sa gasim o cale foarte buna de a face cunoscute romanilor avantajele Selgros. Campania le comunica motivele pentru care merita sa vina la Selgros, pornind de la carmangeriile proprii si pana la servicii excelente:portofoliu bogat si diversificat, calitate inalta, la preturi avantajoase” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania.
“Premiul de anul acesta vine ca o confirmare a unui adevar in care noi credem, acela ca cele mai bune campanii, cele care atrag atentia unor jurii atat de importante cum este cel de la Golden Drum, le faci si datorita deschiderii clientului, datorita relatiei de parteneri, nu de client-agentie, pe care reusesti sa o stabilesti cu clientul. Selgros este un astfel de client, deschis, receptiv, care intelege ca eficienta si creativitatea unei campanii merg foarte bine impreuna. Credem in astfel de clienti si suntem fericiti ca avem ocazia sa ne bucuram impreuna pentru astfel de premii” spune Adrian Tuluca, Managing Director, Propaganda.