Trenkwalder: Companiile au incep sa investeasca din nou in dezvoltarea angajatilor
trenkwalderangajatitraining angajatiteambuildingafaceri
Odata cu ameliorarea situatiei economice, companiile au inceput sa investeasca din nou in proprii angajati, pentru care sunt organizate tot mai multe sesiuni de training pe management, leadership, comunicare, motivare si teambuilding.
"De la inceputul anului am inregistrat o crestere de 12% a cererilor pe segmentul de training de personal, semn ca partenerii nostri reincep sa investeasca in pregatirea si fidelizarea angajatilor lor. Angajatorii pun accent deosebit pe obtinerea unui angajament crescut din partea angajatilor lor fata de strategia de business a companiei. Pentru aceasta, este nevoie ca fiecare angajat sa poata fi ancorat in istoria companiei si sa se simta parte a unei organizatii care are o viziune, o misiune si obiective strategice”, a declarat
Bogdan Florea, directorul general al
Trenkwalder, a treia cea mai mare companie de recrutare din Romania, dupa cifra de afaceri din 2010.
Cele mai solicitate programe de training sunt cele pe management, leadership, comunicare, motivarea angajatilor si teambuilding, cu obiectivele foarte clare de formare a unor echipe de lucru eficiente prin intermediul acestor sesiuni.
"Avem deja 30 de clienti noi in acest an pe segmentul de business de training si daca lucrurile merg in acelasi ritm, probabil ca vom incheia anul cu de doua ori mai mult", a mai spus Florea.
Compania Trenkwalder, cu sediul central in Sibiu, a incheiat primul trimestru al acestui an cu venituri de 5,92 milioane euro, fata de 3,81 milioane in aceeasi perioada a anului trecut.