Veniturile Kraft au crescut cu 4% in T1 2012
kraft foodsveniturirezultate financiarewall streetcastiguricfo
Kraft Foods a inregistrat rezultate financiare peste estimarile analistilor de pe Wall Street si isi mentine targetul de castig pentru acest an.
"Ne asteptam in 2012 la o crestere organica a veniturilor nete cu 5% si a castigurilor pe actiune cu 9%", a declarat CFO-ul Kraft, intr-un comunicat de presa.
Veniturile Kraft au crescut cu 4% la 13,1 miliarde dolari, de la 12,57 miliarde dolari, valoare inregistrata in urma cu un an. Produsele noi si o atentie deosebita acordata costurilor de intretinere au contribuit decisiv la cresterea veniturilor Kraft.
In primul trimestru al lui 2012, Kraft a livrat mai multe bomboane catre retaileri - volumul a crescut cu 1,3%.
Kraft, cel mai mare producator alimentar din America de Nord, va fi impartit in doua companii, la finele acestui an. O companie se va numi Mondelez International - va activa cu precadere pe pietele emergente, vanzand produse precum ciocolata Cadbury, guma Trident si biscuitii cu cacao Oreo - si o alta va pastra numele de Kraft - va activa pe piata din America de Nord, cu brandurile Maxwell House (cafea), Oscar Mayer (alimente) si Velveeta (branzeturi).