Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

WPP spera sa atraga noi clienti, in urma fuziunii Publicis-Omnicom


WPP spera sa atraga noi clienti, in urma fuziunii Publicis-Omnicom
de la 31 Iul. 2013
WPP spera sa atraga noi clienti, in urma fuziunii Publicis-Omnicom
Tags: martin sorrellfirmepublicitatewpppublicisomnicom

WPP, cea mai mare firma de publicitate din lume, spera sa atraga clientii nemultumiti ai rivalelor Publicis si Omnicom, dupa ce companiile amintite au anuntat o fuziune de 35 miliarde dolari.

Martin Sorrell, CEO-ul WPP, a declarat ca efectul "seismic" al acordului dintre Publicis (Paris) si Omnicom (New York) va "aduce o multime de oportunitati" pentru firma sa. 
 
"Este o miscare indrazneata... timpul va spune daca aceste doua culturi se vor potrivi si clientii vor beneficia de talentul angajatilor respectivi; nu stim in ce masura sinergiile de 500 milioane dolari vor fi generate fara a se recurge la disponibilizari". 
 
Tranzactia, care va aduce sub aceeasi umbrela conturile publicitare ale unor giganti precum Coca-Cola, PepsiCo, Daimler si BMW, va determina marile companii sa isi reevalueze activitatile, a declarat Sorrell.
 
"In primele 24 de ore, cativa clienti si angajati au inceput sa fie ingrijorati de insemnatatea acestei fuziuni. Vom asista la restructurari", a mai spus Sorrell. 
 
Seful Publicis, Maurice Levy si CEO-ul Omnicom, John Wrenn, vor conduce noul gigant publicitar, detronand WPP pe piata specifica, in privinta dimensiunii. 
 
Sorrell a spus ca "suprematia" aferenta celei mai mari firme de advertising din lume nu reprezinta o prioritate pentru WPP. "Am spus ca vom cheltui 300-400 milioane lire sterline pe an, pentru a realiza o serie de achizitii... cred ca suntem seriosi". 
 
Alex DeGroote, analist media al Panmure Gordon din Londra, a explicat pentru CNN: "Este o strategie pe termen scurt. Cred ca doi oameni nu pot conduce o singura companie. La un moment dat, vom avea de a face, inevitabil, cu un conflict". 
 
Noua companie publicitara doreste sa economiseasca 500 milioane dolari printr-o "sinergie a activitatilor", au precizat investitorii conglomeratului.
 
DeGroote considera ca fuziunea este mai avantajoasa pentru Omnicom, decat pentru Publicis, care are clienti preponderent in Europa si o influenta majora in industria publicitatii digitale. 
 
El a adaugat ca WPP isi permite sa stea "deoparte" si sa vada cum cele doua mari companii vor incerca "sa se integreze" intr-un tot unitar. 
 
In contextul in care Publicis si Omnicom vor avea sediile in Franta si SUA, noua entitate va fi indexata atat in CAC 40, cat si in S&P 500. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016