Interactiune si schimb de experienta pe platforma Business Days
interactiuneexperientaplatformabusiness daysmarius gheneaoradea.businessdays.ro
Cel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri bihorean isi deschide portile in perioada 3-4 aprilie la Oradea si va fi gazduit la Hotel Ramada.
Editia a 10-a Business Days, adresata managerilor si antreprenorilor, soseste la Oradea cu peste 60 de speakeri de top (antreprenori in serie, manageri din companii de top, investitori, experti si specialisti in diverse domenii), cu teme de dezbatere de mare actualitate, analizate in 16 workshopuri, 4 conferinte sau in cadrul celor 4 mese rotunde, cu 100 de parteneri care sprijina organizarea evenimentului, la care sunt asteptati peste 500 de participanti.
Scopul evenimentelor Business Days este de a dinamiza mediul de afaceri, oferind astfel celor interesati de oportunitatile de dezvoltare profesionala si personala idei inspirationale si exemple motivationale, analize pertinente, estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a invata de la cei mai buni specialisti si nu in ultimul rand posibilitatea de a identifica noi potentiali parteneri de afaceri si colaboratori.
”Business Days a fost conceput, de la inceput, ca si o platforma de oportunitati de networking pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participanti, parteneri si speakeri.” afirma Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.
Practic, orice participant la Oradea Business Days isi poate selecta folosirea uneia sau a mai multor facilitati de business networking pe care le ofera evenimentele Business Days, in functie de experienta, pozitia si nevoile sale:
· sesiunile de business networking de tipul open (maxim 120 de participanti la o sesiune, care sunt asezati pe grupe de cate 12 participanti, interactioneaza intre ei intr-un format organizat in 3 sesiuni de cate 12 interactiuni). Un participant la o astfel de sesiune, pleaca acasa cu cel putin 36 de carti de vizita, de la 36 de persoane despre care stie cel putin 4 lucruri si cu care a interactionat in mod direct, cu o parte dintre ei stabilind interactiuni viitoare. Rata de potrivire la sesiunile de tipul open este de 40%.
· sesiunile de business networking de tipul microintalniri (maxim 50 de participanti, asezati pe doua randuri de cate 25 de persoane, pozitionate fata in fata 2 cate 2, interactioneaza intre ei intr-un cadru organizat in 25 de sesiuni de cate 3 minute). Un participant la o astfel de sesiune, pleaca acasa cu cel putin 25 de carti de vizita, de la 25 de persoane despre care stie cel putin 4 lucruri si cu care a interactionat in mod direct, cu o parte dintre ei stabilind interactiuni viitoare. Rata de potrivire la sesiunile de microintalniri este de peste 65%.
· cina speciala de VIP Networking, pentru elita mediului de afaceri, key note speakeri si top manageri, atent selectionati pentru a facilita interactiuni intre persoane aflate pe acelasi nivel ierarhic, intr-un mediu informal. Participarea la astfel de sesiuni de networking este posibila pe baza de invitatie din partea echipei de organizare sau prin tichetul de acces de tipul VIP (numar limitat de locuri pentru participanti).
· servicii de business networking de tipul matchmaking, care permit cautarea in baza de date dupa 4 criterii: domenii, functii, companii sau nume si identificarea persoanelor de interes cu care
se pot initia fie schimburi virtuale de carti de vizita, fie stabilirea unor intalniri pe baza aplicatiei. Intalnirile pot avea loc in zona special amenajata de business networking, unde pot avea loc simultan 10 intalniri de afaceri.
“Anul acesta, evenimentele Business Days introduc o noua sursa de oportunitati pentru participantii, speakerii si partenerii evenimentelor BusinessDays. Este vorba de: Business Networking de tipul MATCHMAKING. Acest tip de business networking combina cu succes facilitatile oferite de un instrument online cu avantajele unor intalniri fata in fata. Aplicatia online permite accesul (in versiunea sa PREMIUM) la toata baza de date a participantilor si are functii de sortare si cautare dupa 4 criterii: domeniul de activitate, functia, compania si nume. Aplicatia poate fi folosita fie pentru schimb virtual de carti de vizita sau pentru generarea unor intalniri in zona speciala de business networking care poate gazdui simultan 10 intalniri de afaceri.” afirma Laszlo Pacso, coordonatorul acestui proiect.
Mai multe despre cele 4 tipuri de business networking din cadrul evenimentelor pot fi consultate accesand:
oradea.businessdays.ro/business-networking
Costurile tichetelor de acces si formularul de inscriere, se gasesc pe pagina dedicata
oradea.businessdays.ro/inscriere
De asemenea,
studentii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un număr limitat de 50 de locuri.
O parte dintre
speakerii invitati ai acestei editii: Marius Ghenea, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Cristian Nacu, Adrian Gheara, Sergiu Negrut, Marian Dusan, Dacian Palladi, Felix Daniliuc, Vlad Mihut, Bogdan Grosu, Florin Campeanu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Diana Vitan, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Eusebiu Burcas, Alin Merches, Sorina Bradea şi multi altii.
Lista completa si mai multe detalii despre speakeri, program, precum modalitatile de acces sunt disponibile pe site-ul evenimentului:
oradea.businessdays.ro/speakeri
Oradea Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor săi: Raiffeisen Leasing, Unicredit Tiriac Bank, AON, IBM, PwC, UPC, ROMCOM. Noerr, ZITEC, RoMarketing, AROBS, Burcash, Daedalus Millward Brown, Autonom Rent-a-Car, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Timisoara Toastmasters, TrainingMasters, Promoteus, Rentrop&Straton, Netlogiq, TraducemBine.ro, Dental Star Clinic, ANIS, Asociatia firmelor bihorene, CEO Club's, bizz.club, Conectoo, Imobiliare.ro si multi altii.
Printre partenerii media ai acestei editii: Forbes, Capital, AvocatNet, Manager.ro, Money.ro, Realitatea.net, LTV.ro, Antena 1, TVCris, Zumzi, BestJobs, Tjobs, Portal HR, Bani si Afaceri, CareerAdvisor, ziare.com, Business24, Transilvania Business, Today Software Magazine, comunicatedepresa.ro, Idei de afaceri si multi altii.
Bloggeri oficiali: Florin Rosoga, Fashion Tag
Bloggeri locali: Bogdan Pater si Liliana Ianculescu
Oradea Business Days este un eveniment organizat de
ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si
Newfield Consulting. ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.
Alte evenimente organizate de echipa Business Days in luna aprilie:
Business Days Lite 10 aprilie la
Timisoara, un proiect pilot dedicat antreprenoriatului si managementului in domeniul medical si farmaceutic.
____________
Contact presa: codruta.nicolescu@businessdays.ro | +40-741-163700 | Director Executiv ADeSCO